قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم پلی کرافت

ورق آلومینیوم پلی کرافت
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم پلی کرافت

شاید بسیاری از مردم در مورد روکش آلومینیومی پلی کرافت اطلاعاتی نداشته باشند. اکثر ما فقط کاغذ کرافت را می‌شناسیم. ورق آلومینیوم پلی کرافت به طور گسترده‌‌‌ای در تجهیزات الکترونیکی و صنعت، مانند پوشش عایق صنعتی، پوشش محافظ عایق ، عایق لوله، سینک حرارتی و بسته بندی پروفیل‌‌های آلومینیومی و …استفاده می‌شود.

ورق آلومینیوم پلی کرافت، متشکل از یک لایه ورق آلومینیوم، یک لایه پلی ‌اتیلن و یک لایه کاغذ کرافت می باشد. لایه پلی کرافت عایق میعانات بوده و در عین حال با جلوگیری از تشکیل پیل گالوانیک، مانع از خوردگی و پوسیدگی سطوح فلزی می‌شود. برای تولید این محصول از ورق آلومینیوم با آلياژهای گروه 1000 و 3000 استفاده می‌شود که به صورت رول و یا شیت با عرض یک متر و طول دلخواه قابل ارائه بوده و تولید آن نیز بر اساس استاندارد جهانی ASTM-B209 می ‌باشد.

فرم های ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت

فرم های ساده : قابل تولید و ارائه در عرض های 1000 میلی متری و ضخامت های مدنظر مشتری به شکل رول های آلومینیومی.

فرم کرکره گام 5 میلی متر : پس از انجام فرایند لامینه پلی کرافت ورق های الومینیوم به شکل عرضی کرکره می شوند. فاصله دو گام در این کرکره ها 5 میلی متر می باشد از این رو به آن ها کرکره گام 5 گفته می شود. این فرم ها معمولا با عرض های یک متری و اندازه طول مدنظر مشتری به شکل رول های 30 متری قابل ارائه می باشند.

فرم کرکره گام 32 میلی متر : همانند فرایند تولید کرکره با پوشش پلی گرافت در فرم 5 گام این مدل ها نیز تولید می شوند با این تفاوت که میزان فاصله هر دو گام آن ها 32 میلی متر می باشد.

ورق آلومینیوم پلی کرافت با ضخامت ۰٫۴ الی ۱٫۵ میلی‌ متر به دو صورت ساده و کرکره ای مانند ورق آلومینیوم آجدار جهت محافظت از عايق‌ های حرارتی– برودتی در تاسيسات نفت، گاز، پتروشيمی و نيروگاه های حرارتی در مقابل صدمات مکانیکی و عوامل جوی، به کار می ‌رود.

ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت
ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت

سد رطوبتی پلی کرافت

سد رطوبتی ورق آلومینیوم پلی کرافت روکش آلومینیومی  از آلیاژ آلومینیوم سری 1، سری 3 و غیره با مزاج O-H112 ساخته شده است. ما همچنین آن را پوشش ژاکت آلومینیومی با مانع رطوبت پلی کرافت می نامیم. روی سطح آن زرد است و شبیه کاغذ کرافت است. اما این یک کاغذ نیست، یک محصول آلومینیومی است مانند کویل آلومینیوم .

شناخت ورق آلومینیوم پلی کرافت

شاید بسیاری از مردم در مورد روکش آلومینیومی با سد رطوبتی پلی کرافت ندانند. ما فقط کاغذ کرافت را می شناسیم. زیرا آلومینیوم در زندگی روزمره ما رایج نیست. این به طور گسترده ای در تجهیزات الکترونیکی و صنعت، مانند ژاکت عایق صنعتی، ژاکت محافظ عایق ، عایق لوله، سینک حرارتی و بسته بندی پروفیل های آلومینیومی و غیره استفاده می شود.

ویژگی های ژاکت آلومینیوم با کاغذ پلی کرافت عبارتند از:

. راه حل های بسته بندی سفارشی برای عمر مفید طولانی تر

. مانع عالی در برابر رطوبت، اکسیژن و بو

. خواص مکانیکی عالی حتی در ضخامت کم

. استحکام ترکیدگی بالا و مقاوم در برابر سوراخ شدن.عبارتند از:

خط فرآیند پوشش سد رطوبت

در واقع، روکش سد رطوبتی بر اساس سیم پیچ آلومینیومی با آلومینیوم پایان آسیاب است. سپس با روکش غلتکی و فرآیند لمینیت، روی آن را با کاغذ کرافت یا فیلم پلوسورلین می‌پوشانند.

کلاه کاغذی با روکش ورق الومینیوم پلی کرافت

پوشش یک لایه نازک است که از طریق فرآیند پوشش غلتکی با یک فیلم پیوسته روی سطح محصول پوشانده می شود. سه نوع پوشش وجود دارد که شامل گاز، مایع یا جامد می شود. معمولا با توجه به نوع و حالت آنها را سمپاشی می کنیم. کاغذ کرافت با پلی اتیلن روکش شده است که دارای مزایای غیر سمی، کم هزینه و مصرف است.

این شامل یک لایه کاغذ شامل پلی اتیلن چند لایه روی آن است. این لایه جذب بخار بر روی ورق آلومینیوم لمینیت شده است تا خوردگی را کاهش دهد.

طبقه بندی سیم پیچ آلومینیومی سد رطوبتی ورق آلومینیوم پلی کرافت

رول ژاکت آلومینیومی در یک سطح صاف یا یک سطح برجسته گچبری موجود است.

سطح صاف: سطح روی ژاکت آلومینیومی با ورق آلومینیوم پلی کرافت بدون هیچ گونه فرآیند برجسته سازی. در بازارهای مواد آلومینیومی برای بسیاری از مالکان بسیار محبوب است. این سطح صاف می تواند به راحتی باران ببارد و آسیب را به وضوح نشان دهد. وقتی کثیف است، می‌توانیم سطح نامشخص را راحت‌تر از سایر روکش‌ها ببینیم. آلومینیوم صاف با پوشش مانع رطوبت ورق آلومینیوم پلی کرافت، در مقایسه با سطح برجسته، به ویژه نور خورشید را به شدت منعکس می کند.

سطح برجسته: در شرکت ما محصول را با سطح برجسته گچ تولید می کنیم. زیباتر از سطح صاف به نظر می رسد. سطح برجسته گچبری می تواند برخی از عیوب کوچک را بپوشاند. به نظر می رسد این پرداخت پیشرفته تر است، در حالی که می تواند بازتاب را در موقعیت های حرفه ای کاهش دهد. الگوی روی سطح نیروی اصطکاک را افزایش می دهد، نیروی ضربه را تسکین می دهد. همچنین می تواند استحکام غلاف آلومینیومی را تا حدی افزایش دهد.

ورق آلومینیوم پلی کرافت
ورق آلومینیوم پلی کرافت

ورق برجسته عایق پلی کرافت آلومینیومی

سیم پیچ / ورق آلومینیوم با روکش برجسته پلی کرافت عمدتا در مهندسی ضد خوردگی و حفظ حرارت و روشنایی، بازتابنده های خورشیدی، نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، مبلمان، کابینت، یخچال، آسانسورهای فریزر، علائم، پلاک ها، دکوراسیون داخلی خودرو، دکوراسیون داخلی استفاده می شود. ، لوازم خانگی، هوافضا و نظامی، به عنوان مثال، تولید هواپیمای بزرگ فعلی در چین، پردازش قطعات مکانیکی، ساخت قالب، پوشش لوله های شیمیایی / عایق.

کاربرد ورق آلومینیوم سطح برجسته

  • . راحتی ساخت و ساز ضد خوردگی و ضد رطوبت
  • . انعطاف پذیری خوب و عملکرد ضد رطوبت قوی.
  • کاغذ کرافت 3.0.1-0.15 میلی متر دارای چسبندگی با استحکام بالایی است.
  • . لاینر و استادیوم های درجه یک را می توان با کاغذ کرافت ترکیب کرد.

دو فرآیند برای پوشاندن کاغذ کرافت روی سطح رول آلومینیومی وجود دارد:

اول: کاغذ کرافتی که روی سطح استفاده می شود به صورت چسبنده با چسب است که از مزایای راندمان تولید بالا، تحویل به موقع و هزینه تولید پایین برخوردار است.

دو: کاغذ کرافت و رول آلومینیومی با حرارت دادن به یکدیگر متصل می شوند.

پس از پوشاندن کاغذ کرافت، رول آلومینیومی را می توان برای ساخت رول آلومینیومی برجسته پردازش کرد.

برای خرید و اطلاع از قیمت ورق پلی کرافت و قیمت ورق آلومینیوم با متخصصان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

سوالات متداول

ویژگی‌‌های ورق آلومینیوم پلی کرافت چیست؟

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، سبک و مقاوم، ضد خش، مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی، قابل بازیافت

مزایای ورق آلومینیوم پلی کرافت چیست؟

راه حل‌‌های بسته بندی سفارشی برای ماندگاری طولانی، مانع عالی در برابر رطوبت، اکسیژن و بو، خواص مکانیکی عالی حتی در ضخامت کم، ضد آب و جلوگیری از اکسیداسیون

ورق آلومینیوم پلی کرافت در چه جاهایی کاربرد دارد؟

استفاده استاندارد در فضای باز در تمام لوله ها، سیستم‌‌های عایق مخزن عمودی و تمام مخازن افقی. کاربردهای سیستم عایق داخلی که در آن مقاومت در برابر آسیب افزایش می‌یابد.

5/5 - (6 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

8 پاسخ

    1. سلام جاوید عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم پلی کرافت با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام امیر رضا عزیز
      بسته به میزان سفارشات بازه ی ارسالی متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیش تر در مورد نحوه و زمان ارسال می توانید با مجموعه پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

    1. سلام امیر محمد عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم پلی کرافت در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

  1. سلام وقت بخیر آیا ثبت سفارش به صورت غیر حضوری برای شهرستان هم دارید؟

    1. سلام احمد عزیز
      بله سفارش انواع ورق آلومینیوم و ارسال به شهرستان برای رضایت مشتریان عزیز در پارسیان آلومینیوم انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02133115500 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به