قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق پلی کرافت آلومینیوم

ورق الومینیوم پلی کرافت
فهرست مطالب

پلی کرافت چیست

ورق آلومینیوم در واقع همان ورق آلومینیوم عایق کاری است که جهت جلوگیری از خوردگی شیمیایی در عایق های گرمایی استفاده می شود. در این ورق از کاغذ کرافت و لایه پلی اتیلن متصل به ورقه های آلومینیومی استفاده می کنند.محصول تولید شده جهت عایق کاری در مکان هایی همچون سایت های پتروشیمی و موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده در مهندسی ضد خوردگی و حفظ حرارت استفاده می شود، این محصول دارای مزایای راحتی ساخت و ساز ضد خوردگی و ضد رطوبت است، به طور گسترده در جلوگیری از خوردگی، عایق، دکوراسیون داخلی و خارجی، یخچال و فریزر استفاده می شود. انواع پلی کرافت آلومینیوم شامل پلی کرافت آلومینیوم صاف، پلی کرافت آلومینیوم کرکره ای گام 5 و پلی کرافت آلومینیوم سینوسی گام 32 می باشد که در ادامه آن را توضیح داده ایم. در نتیجه قیمت ورق آلومینیوم پلی کرافت 1402 بر اساس نوع آن، قیمت شمش آلومینیوم، تورم و نرخ ارز تعیین میگردد اما اگر قصد خرید ورق آلومینیوم در تهران و سایر شهر ها را دارید، می توانید از طریق شماره 02133115500 با پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید. ما با سال ها تجربه ی مفید در این زمینه شما در خرید انواع ورق آلومینیوم پلی کرافت، سینوسی، ذوزنقه، شادولاین،امباس و… راهنمایی کنیم.

به طور کلی میتوان گفت: ورق آلومینیوم پلی کرافت در واقع یک لایه کاغذ کرافت و یک لایه پلی اتیلن و یک لایه ورق آلومینیوم تشکیل شده است که به عنوان عایق کاری لوله ها مخازن و… در نظر گرفته میشود که مانع از فرسایش و آسیب های فیزیکی می شود. برای اطلاع بیشتر از نحوه ساخت ورق های الومینیومی پلی کرافت مطلب زیرین را مطالعه فرمایید.

ورق پلی کرافت آلومینیوم

ورق پلی کرافت تشکیل شده از یک لایه ورق الومینیوم ، یک لایه کاغذ و یک لایه پلی اتیلن می باشد.

ورق پلی کرافت نسبت به ورق آلومینیوم رنگی مناسب تر بوده و مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد، زیرا وجود کاغذ در این ورق ها باعث جذب بیشتر رطوبت و در نتیجه کاهش خوردگی می شود.

در صورتی هم که مقدار رطوبت وارد شده به ورق پلی کرافت بیشتر از حد جذب کاغذ باشد لایه پلی اتیلن مانع ورود جریان الکتریسیته شده و از خوردگی الکترو شیمیایی آن جلوگیری میکند

ورق های پلی کرافت به طور معمول در ضخامت 0/4 تا 1/2 میلی متر تولید می شوند و در انواع صاف و کر کره ای در بازار وجود دارند و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که عبارت است از: عایق کاری در موتور خانه ها، کارخانه هایی که دمای ویژه ای دارند، پترو شیمی ها و جهت عایق های حرارتی-برودتی در تاسیسات نیروگاه نفت، گاز و … در مقابل صدمات مکانیکی و عوامل جوی و نکته ی قابل توجه در این ورق ها این است که به عنوان بهترین مورد جهت عایق کاری شناخته شده اند.

ورق الومینیوم با پوشش پلی کرافت
ورق الومینیوم با پوشش پلی کرافت

روکش آلومینیومی با مانع رطوبتی پلی کرافت از آلیاژ آلومینیوم فرفورژه 1060، 3003 یا 5005 مطابق با بالاترین استاندارد روز دنیا ساخته شده است. خواص این آلیاژهای آلومینیوم استحکام لازم برای مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت در حین کار را فراهم می کند، و به راحتی قابل ساخت و نصب هستند.

پوشش پلی کرافت، ورق آلومینیومی را برای اکثر کاربردهای عمومی صنعتی مناسب می سازد. این عایق ورق آلومینیوم شما را خشک و کاربردی نگه می دارد. پوشش پلی کرافت آلومینیومی بازدارنده رطوبت می باشد.  همچنین از خوردگی گالوانیکی یا شیمیایی در سطح مشترک فلز-عایق جلوگیری می کند.

انواع ورق پلی کرافت آلومینیوم

این ورق ها در دو نوع  صاف و کرکره ای تولید می شوند و نوع کرکره ای آن ها هم به دو صورت کرکره 5 میلی متری و 32 میلی متری ساخته و تولید می شود، ورق پلی کرافت کرکره ای 5 میلی متری همانطور که از نامش پیداست با ضخامت 5 میلی متر و عرض 1 متر در طول دلخواه ساخته می شود و یا اینکه به صورت رول های 30 متری در ضخامت های 0/25 تا 0/5 میلی متر تولید و به بازار ارائه می شوند.

ورق پلی کرافت کرکره ای 32 میل هم با ضخامت 32 میلی متر در عرض 1 متر و طول مورد دلخواه سفارش دهنده تولید می شود و در واقع عرض این محصول بعد از تولید 92 سانتی متر می باشد و ارتفاع گام آن ها 8 میلی متر است، این ورقه ها در ضخامت های 0/5 تا میلی متر قابل ساخت و ارائه می باشند.
ورق پلی کرافت صاف در عرض 1 متر و طول دلخواه سفارش دهنده و به صورت رول تولید می شود و در ضخامت های 0/25 تا 0/5 میلی متر و در آلیاژهای 3003- 3105 و 1050 به بازار عرضه می شود.

کاربردهای اصلی ورق الومینیوم پلی کرافت:

کاربرد حقیقی ورق های پلی کرافت، به منظور آب بندی در مکان های مختلف می باشد.

برای مثال میتوانیم به موتور خانه ها، صنعت پتروشیمی، ساختمان های نیروگاه، نیروگاه حرارتی، برج ها، تبدیل کننده ها، کارخانه های تولید مواد آرایشی-بهداشتی، خطوط لوله، عایق روی تان ها، شهرک های پتروشیمی و کارخانه هایی با دمای ویژه اشاره کنیم.

شما می توانید با در نظر داشتن هر ضخامت بر مبنای قطر لوله و همین طور نوع عایق مورد استفاده در آن، ضخامت مد نظر خودتان را از این ورق تامین کنید.

خوب است بدانید که این نوع ورق برای عایق کاری بسیار شناخته شده است.

آلومینیوم پلی‌کرافت از پهنای ۰٫۴ میلی ‌متر تا ۱٫۵ میلی ‌متر به دو حالت ساده و کرکره ای به منظور مراقبت از عايق‌ های گرمایی–سرمایی در تاسيسات نفت، گاز، پتروشيمی و نيروگاه های حرارتی در برابر آسیب های مکانیکی و عامل های محیطی، استفاده میشود.

ورق آلومينيوم پلي كرافت، برای آب بندی در مکان هاي مختلف مانند سايت هاي پتروشيمي و موتور خانه ها به کار گرفته میشود. شركت پارسیان آلومینیوم مناسب ترین قيمت با بهترین کیفیت ورق آلومينيوم پوشش پلي كرافت را خدمت شما مشتری گرامی عرضه میکند.

مهم ترین مزیت های بهره از حفاظ کرکره پلی کرافت:

  • نور را مستقیما منعکس نمیکند
  • دریافت رطوبت تولید شده از تبادل حرارتی که در ناحیه مخصوص پوشش وجود دارد.
    کم هزینه بودن آن ها
  • جلوگیری کردن از شیوع و انبساط دما در فضا
  • جلوگیری از تا شدن ورق درعایق کردن لوله ها با اندازه های متفاوت

موارد استفاده توصیه شده:

پوشاندن روي عايق هاي گرمایی و سرمایی موجود در تاسيساتی مثل پالايشـگاه ها، مجـتمع هـاي پتروشـيمي، نيـروگاههاي گرمایی، کارخانه های مـواد غذایـي و مواد بهداشتي، تمـامی عايق هاي روي تانكها، تجهيزات، برج ها، و…

ورق هاي كركره ای در اندازه هاي گام كركره 5 و 32 میلی متر ساخته مي شوند.

همانطور که خودتان هم در این زمینه اطلاعاتی دارید، میدانید که آلومینیوم ها دارای فراهم آورده (فرآورده) های مختلفی هستند . که هر یک از این فراهم آورده ها در زمینه های متفاوتی مورد کاربرد قرار می گیرند.

همین گستره ی فعالیتی بزرگ و گسترده نشان می دهد که آلومینیوم ها و محصولات آن دارای کاربرد های فراوانی هستند.

یکی از این محصولات، ورق پلی کرافت آلومینیوم می باشد که مکانیسم این ورق، به این گونه می باشد که از یک پوسته ورق آلومینیوم و یک پوسته کاغذ تشکیل شده است که این ها به کمک یک لایه “پلی اتیلن” به یکدیگر متصل می شوند.

یکی از مزیت های دیگری که این ورق ها دارند این است که به علت ساختاری که دارند، رطوبت جذب کاغذ می شود و همین مسئله امر خوردگی و فرسایش را در ورق آلومینیوم بسیار کاهش می دهد.

قیمت ورق آلومینیوم پلی کرافت:

شما نیز می توانید برای استعلام قیمت خرید انواع ورق آلومینیوم کلیک کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم پلی کرافت با کارشناسان پارسیان آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

پلی کرافت چیست؟

پلی کرافت لایه ای از کاغذ کرافت است که به لایه نازکی از پلی اتیلن لمینت شده است که در یک فرآیند لمینیت روی فلز اعمال می شود. این یک پیشرفت از سیستم رنگ است زیرا از لایه پلی اتیلن استفاده می کند که برای مقاومت در برابر رطوبت خوب است.

ویژگی‌های ورق آلومینیوم پلی کرافت چیست؟

مانع در برابر رطوبت، اکسیژن و بو، دارای خواص مکانیکی عالی حتی در ضخامت کم، مقاومت ورق در برابر سوراخ شدن

ورق آلومینیوم پلی کرافت درچه جاهایی کاربرد دارد؟

مخازن اسید، مخازن ذخیره سازی سوخت نفت و قیر، تاسیسات تصفیه پسماند و فاضلاب، تانکرهای ذخیره مواد شیمیایی، ستون‌های تقطیر و ...

5/5 - (1 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

10 پاسخ

    1. سلام پارسا عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت ورق پلی کرافت با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

  1. سلام وقتتون بخیر
    مدت زمان تحویل ورق آلومینیوم پلی کرافت چقدر طول می کشد؟

    1. سلام سجاد عزیز
      بسته به میزان سفارشات بازه ی ارسالی متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیش تر در مورد نحوه و زمان ارسال می توانید با مجموعه پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

  2. سلام
    ورق پلی کرافت آلومینیوم مجموعه شما از چه برندی هست؟

    1. سلام حمید عزیز
      ورق‌های آلومینیوم پلی کرافت ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

  3. سلام وقت بخیر ورق آلومینوم پلی کرافت سینوسی گام 32 موجود دارید؟

    1. سلام مهدی عزیز در مجموعه پارسیان آلومینیوم انواع ورق آلومینویم موجود است. برای خرید ورق آلومینیوم گام 32 تماس بگیرید. 02133115500

    1. ضخامت ورق پلی کرافت با توجه به نوع آن تفاوت دارد برای اطلاعات بیشتر همین مقاله را مطالعه فرمایید و یا با شماره تماس 02133115500 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به