قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق آلومینیوم کامپوزیت
فهرست مطالب

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق‌های پانل کامپوزیت آلومینیومی که گاهی به آن‌‌ها ورق‌های دی باند نیز گفته می‌شود، بسیار سبک تر از معادل‌های فلز جامد هستند به همین دلیل نصب و نگهداری آنها بسیار آسان‌تر می‌باشد.

محصولی پرکاربرد در ساختمان سازی و نمای ساختمان استفاده می‌شود و جزو برترین محصولات آلومینیومی در این حوزه به حساب می آید.
ورق کامپوزیت آلومینیوم دارای سه لایه ی اصلی و چسبیده به هم  میباشد.‌ لایه ی زیرین از ضخامتی معادل ۰.۲ – ۰.۵ میلی متر تشکیل شده که به وسیله ی یک لایه رنگ آستر پوشش داده شده است. لایه ای در وسط قرار میگیرد که از جنس پلی اتیلن ضد حریق میباشد. ضخامت این لایه بین ۳ تا ۵ میلی متر است.

لایه ی سوم یا لایه ای که ظاهر ورق را تشکیل میدهد به ضخامت ۰.۳ تا ۰.۵ میلی متر میباشد که توسط یک لایه از رنگ آستر و همچنین یک لایه رنگ اصلی پوشیده میشود. رنگ اصلی همان رنگ کامپوزیت پانل آلومینیوم است که به وسیله ی لایه ای از ضد یو وی که خود باعث ثبات رنگ در برابر نور آفتاب میگردد، تشکیل شده است. در نهایت لایه ای برای محافظت از ورق پانل آلومینیومی تحت عنوان لایه فیلم روی آن قرار میگیرد که پس از نصب باید کنده شود.

ورق آلومینیوم کامپوزیت

کاربرد های ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق های کامپوزیت که وزن آن ها کمتر از ۶ کیلوگرم بر متر مربع میباشد، در نمای ساختمان ها و برج ها کاربرد فراوانی ندارد.

این ورق (مخصوص نمای ساختمان) در ابعاد ۳/۲۰*۱/۲۵ متر و رنگهای متفاوت تولید میشود. جهت مشاهده ی ورق کامپوزیت الومینیوم و همچنین مشاهده ی تمامی محصولات آلومینیومی میتوانید به صفحه ی محصولات پارسیان آلومینیوم مراجعه نمایید تا از بهترین تولیدات ما بهره مند شوید.

از ورق های کامپوزیت در نمای ساختمان ها، نوسازی نمای ساختمان های قدیمی، انواع سقف های کاذب و طراحی دکوراسیون داخلی، تابلوهای تبلیغاتی در بیلبوردها و نمایشگاه ها نیز استفاده میشود.

فواید استفاده از ورق کامپوزیت

پرکاربردترین مصارف ورق های آلومینیومی در صنعت ساختمانی میباشد که ابتدا این ورق ها در معماری و سبک سازی ساختمان به کار میرفت که به مرور زمان کاربرد آنها در صنایع مختلف تشخیص داده شد. در اینجا کاربرد ورق کامپوزیت آلومینیوم را بیشتر شرح میدهیم:
۱- استفاده از این ورق ها در نمای ساختمان باعث کاهش شدید وزن ساختمان میگردد که فوق العاده برای ساخت و ساز بناها موثر میباشد. وزن این ورق های الومینیومی در ازای هر متر مربع به ۶ کیلوگرم میرسد. کاهش وزن ساختمان به خودی خود سبب جلوگیری از خسارات جانی و مالی در هنگام حوادثی مانند زلزله خواهد شد.‌
۲- با استفاده از ورق های آلومینیومی هزینه های ساختمان سازی به شدت کاهش میابد. این کاهش وزن در طولانی مدت سبب افزایش طول عمر سازه میشود. همچنین همین طول عمر سبب کاهش هزینه ها در خرابی و بازسازی بنای شما خواهد شد.

ورق آلومینیوم کامپوزیت
۳- اشکال مختلف در نحوه ی فرم دهی کامپوزیت:

به دلیل انعطاف فوق العاده ای که در ورق آلومینیوم وجود دارد، طرح ها و فرم دهی مختلف سبب ایجاد طرح هایی متفاوت میشود.

۴- قدرت انتخاب و طراحی ایده های مختلف در ورق های کامپوزیت آلومینیومی و تنوع رنگی: رنگ های مختلف و شادی که در تولیدات آلومینیومی به خصوص ورق کامپوزیت آلومینیوم وجود دارد سبب پیاده سازی ایده های مختلف در نمای ساختمان ها میشود که این رنگ ها قابلیت ماندگاری بسیار بالایی دارند و در مقابل نور خورشید مقاوم هستند.

۵- بدون نیاز به نگهداری و مقاوم: از انجا که جنس آلومینیوم و رنگ های بکار رفته در آن در برابر نور خورشید و باران بسیار مقاوم مییباشد. نیازی به مراقبت و نگهداری مانند رنگ آمیزی دوباره و محافظت در برابر نور خورشید ندارند.

۶- اجرای زیرسازی سبک و متنوع: ورق آلومینیوم کامپوزیت در شیوه های متفاوتی اجرا میشوند که در تمامی آنها از پروفیل و آهن جهت زیرسازی استفاده میکنند.

ورق آلومینیوم کامپوزیت

۷- امکان نصب آسان : سیستم ماژولار در ورق های کامپوزیت آلومینیومی سبب نصب آسان و ترمیم راحت آن میشود.

به طوری که هنگام ترمیم فقط باید ورق های آسیب دیده جایگزین شوند.

۸- ورق کامپوزیت آلومینیوم: لایه ی پلی اتیلن میانی عایقی محکم در برابر گرما و صوت میباشد.

جهت سفارش این محصول پرکاربرد میتوانید از طریق شماره تماس های ما اقدام نمایید.

سوالات متداول

آیا ورق کامپوزیت آلومینیومی ضد آب است؟

این ماده مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد آب است و می‌تواند در برابر آفتاب، باران و یخبندان مقاومت کند. به لطف این ویژگی ها، ACP برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است.

آلومینیوم کامپوزیت چقدر استحکام دارد؟

پانل‌های کامپوزیت آلومینیومی بسیار بادوام هستند و می‌توانند تا 30 سال عمر کنند.

تخته کامپوزیت آلومینیوم برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

پوشش ساختمان‌‌ها در داخل و خارج، پانل‌های عایق رنگی برای درها یا پنجره ها، لعاب برای یک ویژگی معماری یا عملکرد حرارتی و...

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

8 پاسخ

    1. سلام فرهاد عزیز
      خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.

    1. سلام فرزین عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام موسی عزیز
      ورق‌های آلومینیوم مجموعه ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    1. سلام مهران عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به