قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ابعاد ورق آلومینیوم

ابعاد-ورق-آلومینیوم
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم یکی از پر کاربرد ترین محصولات صنعتی به شمار می آید. ابعاد ورق آلومینیوم بسته به نوع پروژه متفاوت می باشد. معمولا مشتریان ابعاد مورد نظر خود را به تولید کننده سفارش می دهند و تولید کننده، ورق آلومینیوم با ابعاد استاندارد مشتری را تهیه و تولید می کند. امروزه ورق های آلومینیوم بسیار کاربردی می باشند و در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های آلومینیوم دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از پر فروش ترین آنها ورق آلومینیوم آجدار نیز می باشد. این ورق مقاومت و استحکام بالایی دارد و دربرابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. در ادامه به بررسی قیمت ورق آلومینیوم، جدول استاندارد ورق آلومینیوم، وزن ورق آلومینیوم نیز خواهیم پرداخت.

تلفن: ۰۲۱۵۶۷۱۵۲۱۰ – ۰۲۱۳۳۹۴۳۸۷۰

فهرست مطالب

  • ابعاد ورق آلومینیوم
  • انواع ورق آلومینیوم
  • ورق آلومینیوم رنگی
  • وزن ورق آلومینیوم
  • جدول استاندارد ورق آلومینیوم
  • ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟
  • قیمت ورق آلومینیوم
  • کلام پایانی

ابعاد ورق آلومینیوم چقدر است؟

ورق های آلومینیوم به دلیل وزن سبک و ویژگی های خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در پروژه های بسیاری می توان کاربرد این محصول را مشاهده کرد. یکی از کاربرد های این محصول که بسیار مشاهده می کنیم در تهیه درب و پنجره می باشد. ورق های آلومینیوم دارای ابعاد گوناگونی هستند و مشتریان می توانند این ورق ها را در ابعاد مورد نیاز خود سفارش دهند. ورق آلومینیوم دارای ابعاد مختلفی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و وزن و ابعاد آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ابعاد-ورق-آلومینیوم-چقدر-است؟

 

انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم آجدار

این ورق دارای ابعاد 122در 244 میلی متر و ضخامت 1/25 تا 5 میلی متر است.

ورق آلومینیوم کویل رولی

دارای ابعاد 1250 در 2500 میلی متر و 1000 در 2000 میلی متر می باشد.

ورق آلومینیوم شیت ساده

در ابعاد 1000 در 2000 و با ضخامت 3 تا 30 میلی متر تولید می شود.

 

ورق-آلومینیوم-شیت-ساده

 

ورق آلومینیوم دریایی 5038

این ورق با ضخامت 1تا 250 میلی متر تهیه می شود و دارای مقاومت بالایی می باشد.

ورق آلومینیوم آنادیز

این ورق با نام آنادیز طبیعی شناخته می شود و دارای ابعاد 5/0 تا 2 میلی متر است.

ورق آلومینیوم رنگی

ورق آلومینیوم رنگی نمونه ای از ورق آلومینیوم می باشد که پس از تولید طی مرحله ای رنگ آمیزی می شود. تنوع رنگ این محصول بسیار بالا می باشد و در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از کاربرد های این نوع ورق در تولید یخچال می باشد. شاید به تازگی شاهد یخچال ها با رنگ های گوناگون مثل صورتی، زرد و سبز بوده باشید، در تولید این یخچال ها از ورق آلومینیوم رنگی استفاده می شود. همچنین در صنایع دیگری همچون بسته بندی، مصارف خانگی، معماری و صنعت تولید اتومبیل نیز از آلومینیوم رنگی استفاده می شود. این ورق ها دارای وزن سبکی می باشند و همین ویژگی سبب جای پیدا کردن این محصول در صنایع گوناگون شده است.

وزن ورق آلومینیوم

یکی از فاکتور های اصلی برای مشتریان ورق آلومینیوم علاوه بر ابعاد استاندارد، وزن ورق ها می باشد. قبل از خرید ورق ها باید تمام ویژگی های آنها را بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. چگالی ورق آلومینیوم 7/2 در نظر گرفته می شود. هر کدام از انواع ورق آلومینیوم دارای وزن متفاوتی است و باید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را نیز انتخاب و خریداری نمایید.

جدول استاندارد ورق آلومینیوم

وزن(گرم) ضخامت(میلی متر) عرض (میلی متر( طول (میلی متر( ردیف
2160 40صدم 1000 2000 1
2700 50صدم 1000 2000 2
5400 1 1000 2000 3
8200 1/5 1000 2000 4

ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟

به دلیل میزان بالای تقاضای خرید ورق آلومینیوم تولید کنندگان بسیاری در سرتاسر ایران، به تولید و عرضه این محصول می پردازند. این ورق ها دارای مزیت های بسیاری هستند و همین سبب افزایش تقاضای آنها شده است. اما سوالی که برای مشتریان وجود دارد این است که، ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟ همان طورکه گفته شد فروشندگان و مجموعه های بسیاری برای خرید این محصول وجود دارند. مجموعه پارسیان آلومینیوم یکی از برترین فروشندگان ورق های آلومینیومی می باشد. این مجموعه با دارا بودن سابقه چندین ساله خود می تواند شما را در خرید ورق های آلومینیوم راهنمایی کند. سعی کنید قبل از خرید حتما با مشاورین این مجموعه مشورت کنید و تمام نیاز های خود را با ایشان در میان بگذارید.

 

ورق-آلومینیوم-از-کجا-بخریم؟

 

قیمت ورق آلومینیوم

تعیین قیمت ورق های آلومینیوم با توجه به ویژگی ها و عواملی مشخص می شود. همانطور که قبل تر اشاره شد ورق های آلومینیومی دارای انواع مختلفی هستند و این سبب تفاوت قیمت در هر کدام از این ورق ها می باشد. همچنین عوامل دیگری ماننده ابعاد، وزن و ضخامت ورق ها در میزان قیمت آنها نیز تاثیر گذارند. مجموعه پارسیان آلومینیوم یکی از بهترین فروشندگان محصولات آلومینیومی می باشد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع محصولات آلومینیومی به سایت این مجموعه مراجعه کرده و علاوه بر قیمت از ویژگی های محصول مورد نظر خود با خبر شوید.

تلفن: ۰۲۱۵۶۷۱۵۲۱۰ – ۰۲۱۳۳۹۴۳۸۷۰

کلام پایانی

ورق های آلومینیوم یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات صنعتی به شمار می آیند. این محصول دارای ابعاد، وزن و ضخامت متفاوتی می باشد. که مشتریان می توانند هر کدام از این ورق ها را با توجه به نیاز پروژه خود تهیه کنند. این ورق های دارای انواع متفاوتی هستند که یکی از مقاوم ترین آنها ورق آلومینیوم دریایی 5083 کی باشد. البته مشتریان می توانند ورق ها را با ابعاد مدنظر خود سفارش دهند و تولید کنندگان این محصول را با آن ابعاد مورد نظر مشتری تهیه و تولید می کنند. شما می توانید با مشورت مشاورین با تجربه مجموعه پارسیان آلومینیوم یک خرید خوب و مناسب داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قیمت-ورق-آلومینیوم-2-میل

قیمت ورق آلومینیوم 2 میل

ورق های آلومینیوم دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند. ورق آلومینیوم 2

ورق آلومینیوم 5086

ورق آلومینیوم Aluminum sheet  نوعی مقطع آلومینیومی طویل و استوانه ای شکل، برای محکم کردن بتن می باشد که به