قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم پارس

ورق-آلومینیوم-پارس
فهرست مطالب

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق آلومینیم پارس دارای وزن پایین و مقاومت بسیار بالایی است که باعث شده کاربرد این قطعه فولادی را بیشتر و گسترده تر کند. بطور کلی ورق آلومینیوم به دو صورت آجدار و ساده در بازار به فروش می رسد.

ورق پارس آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی های منحصربه فرد در بسیاری از صنایع از جمله کشتی سازی و خودرو سازی بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

برای استعلام قیمت ورق آلومینیوم با شرکت تامین کننده ورق آلومینیوم پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید تا قیمت بروز ورق آلومینیوم را مشاهده کنید.

تلفن: ۰۲۱۵۶۷۱۵۲۱۰ – ۰۲۱۳۳۹۴۳۸۷۰

کارخانه ورق آلومینیوم پارس

کارخانه ورق آلومینیوم پارس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ورق آلومینیوم در خاورمیانه می باشد که با در اختیار داشتن بروزترین تجهیزات و امکانات ظرفیت بالای تولید آلومینیوم را کسب کرده اند. شرکت پارسیان آلومینیوم تامین کننده ورق آلومینیوم بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ می باشد که تمامی محصولات آلومینیوم پارس را بدون واسطه به سراسر ایران ارسال می کند.

پارس آلومینیوم با داشتن خطوط آنادایز، فرم دهی، برش و رنگ توانسته تا یکی از با کیفیت ترین ورق های آلومینیومی را تولید کند.

محصولات ورق آلومینیوم پارس

شرکت تامین کننده ورق آلومینیوم پارسیان تمامی محصولات پارس آلومینیوم را به فروش می رساند، این محصولات شامل محصولات آلومینیوم، نظیر انواع کویل، ورق رنگی، ورق ساده، ورق فرم دار، فویل صنعتی و خانگی و …  می باشد.

ورق آلومینیوم با ضخامت بین 0.5 تا 1.2 میلی متر در فرم های سینوسی و ذوزنقه ای که مناسب برای استفاده در صنایع ساختمانی نیز باشد در این کارخانه تولید می شود.

ورق آلومینیوم

نوعی از محصولات آلیاژی است که از طریق نورد گرم تولید می شود و ضخامت این ورقه ها از 0.2 تا 6 می تواند متغییر باشد، این ضخامت نشان دهنده انعطاف پذیر بودن این محصول می باشد.

ورق آلومینیوم در ابعاد و ضخامت های گوناگون موجود است:

  • ضخامت: ۰٫۲ الی ۳۰ میلی‌متر
  • ابعاد استاندارد: x2500 – 1000×2000 1250
  • ابعاد قابل سفارش: ابعاد دلخواه
  • آلیاژ استاندارد: ۱۰۵۰ – ۱۲۰۰ – ۳۱۰۵
  • آلیاژهای قابل سفارش: ۱۱۰۰ – ۳۰۰۳

انواع ورق آلومینیوم پارس

این محصول در انواع مختلفی تولید و بسته می شود که می توان آن ها را در گروه های مختلفی قرار داد، بطور مثال ورق آلومینیومی در دو نوع بسته بندی رول و شیت به بازار عرضه می شود. همچنین می توان آن را به سه دسته ساده، آجدار و امباس از نظر سطح ورقه دسته بندی کرد.

از نظر فرم انواع ورق‌ آلومینیوم در ذوزنقه‌ای، کرکره‌ای، شادولاین وجود دارد. گاهی با توجه به کاربرد برای تقویت برخی خواص یا زیبایی ورق‌ها را رنگ می‌کنند یا پوشش می‌دهند که در با پوشش پلی سرلین و پلی کرافت قرار می گیرند.

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار پارس دارای سطح ناهموار است که برای ایجاد اصطکاک استفاده می شود، ورق‌ه آجدار آلومینیومی با نام ورق آلومینیومی بدون لغزش نیز شناخته می شوند.

ورق-آلومینیوم-آجدار

ابعاد استاندارد ورق آلومینیوم آجدار

کارخانه آلومینیوم پارس این محصول را در ابعاد مختلف تولید می کند.

 ابعاد استاندارد ورق‌های آجدار آلومینیومی به صورت زیر است:

  • طول دو متر و عرض یک متر
  • طول ۲/۵ متر و عرض ۱/۲۵ سانتی متر

کاربرد ورق آلومینیوم

همانطور که گفته شد به دلیل ضخامت کم و انعطاف پذیر بودن این ورقه ها و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاومت زیادی در برابر خوردگیِ آب شور، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، شکل‌پذیری و دارای سطحی براق هستند که کاربرد ورق آلومینیوم را بسیار گسترده کرده است. از صنایعی که از ورق پارس آلومینیوم در آن ها استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت حمل‌و‌نقل
  • مخازن نگه‌دارنده‌ی سوخت (در دمای پایین)
  • ریل‌‍‌های راه‌آهن
  • صنایع نظامی
  • ساخت لوازم خانگی
  • صنعت داروسازی
  • حوزه‌ی ساختمانی و عمرانی

خرید ورق پارس آلومینیوم

ورق آلومینیوم پارس از کجا بخریم؟ شما می توانید تمامی انواع ورق پارس آلومینیوم را با قیمت کارخانه از گروه تامین کننده آلومینیوم پارسیان آلومینیوم تهیه کنید. با تماس کارشناسان ما در بخش فروش می توانید از راهنمایی و مشاوره ما برای خرید ورق آلومینیوم پارس استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قیمت-ورق-آلومینیوم-2-میل

قیمت ورق آلومینیوم 2 میل

ورق های آلومینیوم دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند. ورق آلومینیوم 2

ورق آلومینیوم 5086

ورق آلومینیوم Aluminum sheet  نوعی مقطع آلومینیومی طویل و استوانه ای شکل، برای محکم کردن بتن می باشد که به