قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق پارس آلومان

ورق-پارس-آلومان
فهرست مطالب

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان دارای ضخامت مناسب هستند و از انعطاف پذیری لازم برخوردار می باشند، از این محصول می توان در صنایع خودروسازی و ساخت قطعات، کشتی سازی، صنایع حمل و نقل، ساخت جت و هواپیما،  ساختمان‌سازی، ساخت لوازم خانگی، ریل، دارو سازی و ….  استفاده کرد.

شرکت پارسیان آلومینیوم تامین کننده انواع ورق آلومینیوم برای بسیاری از صنایع و کارخانجات کشور می باشد، شما می توانید برای استعلام قیمت ورق آلمینیوم با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۵۶۷۱۵۲۱۰ – ۰۲۱۳۳۹۴۳۸۷۰

ورق آلومینیوم پارس آلومان کار

ویژگی های مثبت ورق های آلومینیومی پارس آلومان کار در این است که برای تولید این محصول از بروزترین تجهیزات و دستگاه های برش زنی استفاده می شود، و تمامی استاندارد های بین المللی برای ورق آلومینیوم را در دستور کار خود دارد تا بهترین کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهد.

ورق-آلومینیوم-پارس-آلومان-کار

ویژگی آلومینیوم پارس آلومان

ورق های آلومینیوم دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشد و همچنین رسانای خوب حرارت و الکتریسته هستند، این ورق‌ها معمولاً کمتر از ۰٫۲ یا ۰٫۰۰۶ میلی‌متر است.

درواقع ورق های آلومینیومی جایگزین قلع شدند و برای روکش نیز از آن ها استفاده می شود.

روش تولید ورق پارس آلومان کار

این محصول پارس آلمان کار به طور مستقیم از شمش آلومینیوم توسط فرآیند نورد گرم تولید می شود. در این فرآیند ابتدا شمش آلومینیوم در درجه حرارت های بسیار بالا گرم شده سپس از میان غلتک ها عبور داده می شود تا طول آن زیاد شود، و ضخامت آن کاهش پیدا می کند. محصول نهایی پس از سرد شدن به شکل ورق یا رول بسته بندی شده و به فروش می رسد. وقتی آلومینیوم بین رول ‌های تحت ‌فشار عبور داده می‌ شود بسیار نازک شده و در جهتی که در حال حرکت در آن جهت است کشیده‌ تر خواهد شد.

انواع محصولات پارس آلومان کار

این کارخانه انواع ورق آلومینیوم در ضخامت ۰/۲ تا ۱۰ میلیمتر و در انواع آجدار و ساده تولید می کند، همچنین انواع فویل آلومینیومی ساده با ضخامت های ۰/۰۰۷ تا ۰/۵ میلیمتر به تولید می رسد.

محصولات آلومان کار و کاربرد آن

در ادامه تمامی قطعات آلومینیومی که توسط این کارخانه تولید می شود آورده شده است.

ورق آلومینیومی ساده

این ورقه سطح صاف و شفاف دارد و کاربرد آن در قطعه سازی، ساخت و ساز، صنایع روشنایی، تولید لوازم خانگی، آبکاری، تولید رنگ پودری، قطعه سازی و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.

کویل آلومینیومی ساده

این محصول به صورت کویل بسته بندی می شود و کاربرد آن در عایق کاری، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، قطعه سازی، تولید رنگ پودری و … می باشد.

ورق آجدار

سطح ورق آلومینیوم آجدار آلومان کار صاف نیست و دارای برآمدگی هایی می باشد، کاربرد این محصول در صنایع حمل و نقل، صنایع کانتیرسازی، راه پله و کف، صنایع سرمایشی و گرمایشی و صنایع خودروسازی می باشد.

ورق-آجدار

کویل آجدار

مانند ورق آجدار است اما بصورت کویل بسته بندی می شود.

فویل آلومینیوم ساده

در صنایع دارویی و غذایی، صنایع چاپ و لمینت، ظروف یکبار مصرف، لوله های چند لایه، ایزوگام، تهویه و برودتی و حرارتی  استفاده گسترده می شود.

کویل نواری آلومینیوم

شکل این محصول مانند نوار است و از ورق آلومینیوم عرض کمتری دارد، کاربرد این محصول در  لوله های چند لايه صنایع کابل سازی تولید ساندویچ پانل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی سقف كاذب صنایع سرمایشی و گرمایشی و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.

خرید ورق پارس آلومان

می توانید انواع محصولات پارس آلومان کار از جمله ورق آلومینیوم ساده و ورق آلومینیوم آجدار را بصورت عمده و تکی از شرکت تامین کننده آلومینیوم پارسیان آلومینیوم خریداری کنید. مشاوران ما در بخش فروش می توانند با توجه به نیاز شما، انواع محصولات ورق پارس آلومان را معرفی کنند و شما را در خریدی بهتر راهنمایی دهند.

قیمت ورق آلومینیوم پارس آلومان کار

قیمت ورق آلومینیوم پارس آلومخان کار به موراد زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل تاثیر گذار قیمت دلار می باشد. همانطور که می دانید آهن و فلزات قیمت جهانی دارند و با افزایش دلار مواد اولیه تولید ورق آلومینیوم نیز افزایش پیدا می کند.

شما می توانید قیمت روز ورق آلومینیوم را از سایت پارسیان آلومینیوم دنبال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قیمت-ورق-آلومینیوم-2-میل

قیمت ورق آلومینیوم 2 میل

ورق های آلومینیوم دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند. ورق آلومینیوم 2

ورق آلومینیوم 5086

ورق آلومینیوم Aluminum sheet  نوعی مقطع آلومینیومی طویل و استوانه ای شکل، برای محکم کردن بتن می باشد که به