قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

خرده فروشی ورق آلومینیوم

خرده فروشی ورق آلومینیوم
فهرست مطالب

خرده فروشی ورق آلومینیوم چیست؟

خرده فروشی ورق آلومینیوم در واقع به خرید و فروش انواع ورق های آلومینیومی در اندازه های کوچکتر گفته می شود. در بسیاری از پروژه ها ورق های آلومینیومی در اثر بازیافت دوباره به مواد اولیه در پروژه های جدید مورد استفاده قرار می گیرند. خرده فروشی آلومینیوم منبعی ارزان قیمت و پایدار برای تولید محصولات الومینیومی می باشد. آلومینیوم فلزی است که در سراسر جهان برای طیف وسیعی از محصولات استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در جامعه معماری، پوشش‌های آلومینیومی اغلب برای پانل‌های ساختمان‌های خارجی و سیستم‌های سقف استفاده می‌شود.

ورق های آلومینیومی که به عنوان صفحات آلومینیومی نیز شناخته می شوند، نتیجه آلومینیوم خام اولیه هستند که تحت فشار بالا فشرده شده و به شکل پانل در می آیند. ورق های آلومینیومی که برای خرده فروشی ورق آلومینیوم هستند، به طور مشخص به گونه ای ساخته می شوند که بسیار نازک و سبک وزن هستند و در عین حال به اندازه کافی مستحکم هستند که در کنار سهولت ذاتی نصب و نگهداری، تطبیق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهند. همچنین دارای چندین ویژگی منحصر به فرد و مفید دیگر است که باعث می شود امروزه به طور گسترده در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، کشاورزی، خانگی و تولید/تولید به کار گرفته شود.

انواع ورق های آلومینیومی

انواع مختلفی از ورق های آلومینیومی برای خرید در بازار امروز وجود دارد. در این بخش، به طور خلاصه به برخی از رایج‌ترین محصولات ورق آلومینیومی که برای فروش از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مختلف پیدا می‌کنید، نگاه می‌کنیم.

خرده فروشی ورق آلومینیوم سوراخ دار

ورق یا صفحه آلومینیومی سوراخ‌دار نیز در سناریوهایی استفاده می‌شود که عمدتاً به دلیل ویژگی‌های زیبایی‌شناختی آن انتخاب می‌شود – این امر به‌ویژه در کارهای طراحی داخلی/خارجی رایج است، به عنوان مثال در ساخت بسیاری از انواع کف‌ها، سقف‌ها، پرده‌ها، سایه‌بان‌های خورشیدی و سایر موارد معماری یا معماری. پانل های تزئینی سایر کاربردهای معمولی ممکن است شامل صنایع غذایی، کارخانه ها یا محیط های آزمایشگاهی باشد، جایی که به طور گسترده ای یافت می شود که نقش های آبکشی، زهکشی و جمع آوری را در ایستگاه های شستشو و خشک کردن صنعتی انجام می دهد.

خرده فروشی ورق آلومینیوم
خرده فروشی ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیومی شطرنجی

صفحات شطرنجی آلومینیومی پانل‌هایی از ورق فلزی هستند که در یک طرف دارای نشانه‌های دریچه برجسته هستند (سمت عقب آن بدون بافت است)، که یک الگوی برجسته را تشکیل می‌دهد که معمولاً به ارتفاع حدود 1.5 میلی‌متر برجسته می‌شود. آنها که با نام های مختلف صفحات شطرنجی، صفحات آج، ورق های 5 میله یا صفحات کف دوبار شناخته می شوند، اغلب از آلومینیوم ساخته می شوند، اگرچه نسخه های فولادی نیز فروخته می شوند.

آنها ورقه های نسبتاً ضخیم و محکمی برای بهبود مقاومت در برابر ضربه و ویژگی های باربری دارند که برای استفاده از مناطق داخلی یا خارجی پر رفت و آمد و ترافیک با چرخ های سنگین مانند راهروهای خدماتی، جایگاه های بارگیری و پارکینگ ها مناسب هستند. الگوی برجسته آسیب سطح را پنهان می کند و همچنین چسبندگی بیشتری در برابر لغزش و لغزش ایجاد می کند.

ورق های آلومینیوم آنادایز شده

آنادایز یک فرآیند الکتروشیمیایی است که برای افزایش ضخامت لایه اکسید روی سطح فلز استفاده می شود. ورق های آلومینیومی آنودایز شده نه تنها مقاومت در برابر خوردگی و سایش را افزایش می دهند (زمانی که یک درزگیر برای مقابله با کیفیت متخلخل فلزات به شدت آنودایز شده استفاده شود)، بلکه می تواند صفحات را برای چسبندگی بهتر رنگ، رنگ ها، فیلم ها، چسب ها و سایر لوازم آرایشی آماده کند. نسبت به پیشنهادات فلزی شکوفا می شود.

ورق های الومینیوم آنودایز شده در طی فرایندالکتروشیمیایی تولید و بنا به ویژگی های همچون مقاومت بالا در برابر اشعه شدید نور آفتاب در نماهای فلزی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.ماندگاری این ورق های الومینیومی نسبت به خدمات رنگ پودری بسیار بالاتر می‌باشد به طوری که می‌توانند به مدت 40 سال بدون تغییر در مقابل اشعه UV دوام داشته باشند. با انجام فرایند آنودایز مقاومت ورق‌ها در برابر خراشیدگی افزایش می‌یابد. لایه اکسیدی که در طی مراحل این فرایند بر روی ورق ایجاد می‌شود براقیت طبیعی نماهای فلزی به خوبی حفظ می‌شوند.

خرده فروشی ورق آلومینیوم کامپوزیت

ورق های کامپوزیت آلومینیوم که اغلب به اختصار ACS یا ACP نامیده می شوند، از دو قطعه بسیار نازک آلومینیومی با روکش سیم پیچ که به قسمت بیرونی یک هسته غیر آلومینیومی (اغلب پلاستیکی) چسبانده شده اند، تولید می شوند. آنها معمولاً به عنوان پانل های سبک وزن اما مستحکم برای روکش خارجی یا نمای ساختمان و همچنین در طیف گسترده ای از برنامه های عایق کاری و پانل های تاشو استفاده می شوند.

ورق های پانل کامپوزیت آلومینیومی که گاهی به آن ها پانل های ساندویچ یا ورق های دی باند نیز گفته می شود، بسیار سبک تر از معادل های فلز جامد هستند. این کار نصب و نگهداری آنها را در استفاده روزمره بسیار آسان‌تر می‌کند، و به طور کلی ماشین‌کاری، برش و شکل‌دهی منظم با استفاده از ابزارهای ساده بسیار آسان‌تر است. به این ترتیب، آنها یک انتخاب عالی برای تابلوها و سینی‌های تابلوهای ضد آب و هوا هستند (مخصوصاً در جاهایی که طراحی پیچیده‌تری مانند حروف تزئینی مورد نیاز است)، و همچنین برای پانل‌های فاسیا، روکش ستون و سایر عناصر تزئینی بیرونی.

ورق آلومینیوم سالید

یک ورق الومینیومی بسیار سبک و با متریال قوی با خاصیت ضدزنگ و خوردگی همراه با قابلیت انعطاف پذیری مناسب استفاده در انواع پروژه‌های ساختمانی می‌باشد. این ورق ها در مقایسه با سایر ورق‌های الومینیومی از ظرافت و براقیت خوبی برخوردار هستند. همانند ورقهای گامپوزیتی از طیف رنگی گسترده‌ای برخوردار هستند.

ورق های آلومینیومی برس خورده

بسیاری از انواع مختلف ورق های آلومینیومی در انواع برس خورده یا بدون برس موجود هستند، از جمله پانل های آنودایز و کامپوزیت. «برس‌شده» در این زمینه به الگوی نسبتاً یکنواختی از خراش‌ها و خراش‌های موازی سبک اشاره دارد که عمداً در سراسر سطح یک ورق فلزی وارد می‌شوند تا یک روکش ساتن مانند ایجاد کنند. این اثر به طور گسترده ای در تمام انواع وسایل و اتصالات داخلی دیده می شود.

انتخاب خرید ورق آلومینیومی برس خورده اغلب یک تصمیم در درجه اول زیبایی شناختی است – ظاهر برس خورده در سراسر جهان به عنوان یک شکوفایی سبک که کیفیت بازتابی سطوح صیقلی را کاهش می دهد بسیار محبوب است. اگرچه مسواک زدن در واقع نتیجه پردازش ثانویه اضافی است که منجر به یک روکش ساتن می شود، اما به عنوان یک عنصر طراحی می تواند (تا حدودی به طور غیرمنتظره!) به ایجاد ظاهری خام یا فرآوری نشده «صنعتی» کمک کند. اغلب برای برجسته کردن این واقعیت استفاده می شود که برخی از اشیاء یا پانل ها از فلز ساخته شده اند، برخلاف مناطق ساخته شده از مواد دیگر.

خواص ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیومی امروزه یکی از پرکاربردترین انواع ساینده ها و مواد مهندسی هستند. این تا حد زیادی به دلیل برخی از ویژگی های کلیدی ورق فلزی آلومینیوم است که وقتی به صورت ترکیبی مشاهده می شود، آن را برای استفاده ایده آل در طیف وسیعی از محیط ها و برنامه ها از سایر انواع صفحات فلزی متمایز می کند.

ورق آلومینیوم
ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیومی برای چه مواردی استفاده می شود؟

با توجه به خواص بی‌شمار و منحصربه‌فرد آن‌ها، استفاده از ورق‌های آلومینیومی تقریباً بسیار متنوع و گسترده است که نمی‌تواند فهرستی بخصوص جامع ارائه کند. با این حال، در این بخش به برخی از کاربردهای رایج‌تر پانل‌ها و صفحات آلومینیومی که در طیف گسترده‌ای از محیط‌های صنعتی، طراحی و ساخت‌وساز یافت می‌شوند، خواهیم پرداخت. بام – ورق های سقف آلومینیومی به دلیل ساختار سبک وزن اما مستحکم با خواص ضد خوردگی عالی یکی از رایج ترین کاربردهای پانل های بزرگتر است.

سقف‌های هنری – ورق‌های آلومینیومی دی‌باند یا کامپوزیت اغلب به عنوان پانل‌های سقف داخلی یا کاشی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که ویژگی طراحی بسیار تزئینی اما سختی را ارائه می‌دهند. بالکن – نرده ها و نرده های آلومینیومی بالکن رایج هستند، یک بار دیگر به لطف ساختار سبک اما سفت و سخت و این واقعیت که آنها بسیار ضد آب هستند. قوطی‌های نوشیدنی، بشکه‌های آبجو و سایر ظروف صنایع غذایی – و همچنین انواع محلول‌های ذخیره‌سازی مواد غذایی مهر و موم شده، شما اغلب کیسه‌های آبجو آلومینیومی قابل استفاده مجدد را برای فروش از عمده‌فروش‌ها و تامین‌کنندگان می‌بینید، جایی که این مواد به‌خاطر عدم واکنش‌پذیری آن به همان اندازه ارزشمند است. کیفیت غیر آلوده و غیر قابل نفوذ و همچنین سبک بودن برای حمل و نقل اقتصادی.

روکش کابل – روکش فلزی کابل معمولاً از فویل های آلومینیومی و سایر ورق های آلومینیومی بسیار نازک تشکیل می شود، به دلیل این واقعیت که نسبتاً در برابر خوردگی مقاوم است (و به راحتی با روش های مختلف اضافی ساخته می شود) و همچنین مکانیکی و مکانیکی چشمگیر را نشان می دهد. مشخصات الکتریکی

روکش و پانل های فاسیا – ورق کامپوزیت آلومینیومی به دلیل مقاومت در برابر عناصر، سبک وزن، همیشه یک انتخاب پیشرو برای روکش خارجی، عایق داخلی و سایر کاربردهای پانل های طراحی شده در طیف گسترده ای از ساختمان ها و تاسیسات صنعتی، تجاری یا خانگی است. محکم، و به راحتی رنگ یا تزئین می شود

جرثقیل ها، خرپاها، تکیه گاه ها و وسایل بالابر – مواد سبک وزن مورد استفاده در صنعت بالابر (به عنوان مثال در شاخک های کششی، بوم های بالابر، صفحات بار، پایه های لوله و خرپاهای نگهدارنده) می توانند به افزایش بهره وری و کاهش هزینه های انرژی و همچنین ساخت اقلام حجیم کمک کنند. تجهیزات و ماشین آلات بالابر بسیار قابل حمل تر برای مشاغل در فضاهای محدود یا صعب العبور.

برنامه های کاربردی با استرس بالا – آلومینیوم 6082 یک آلیاژ ساختاری با استحکام متوسط ​​با مقاومت در برابر خوردگی عالی است که آن را برای طیف وسیعی از کاربردهای نیرومندتر مانند آلومینیوم درجه هوافضای T6 و آلیاژهای سازه های خودرو ایده آل می کند.

بازتابنده های لامپ – خواص بازتابی فوق العاده ورق آلومینیوم، از نظر گرما و نور، آن را به محصولی ایده آل برای استفاده در طیف گسترده ای از لامپ های بازتابنده آلومینیومی تجاری یا خانگی و لامپ های انتقال حرارت تبدیل می کند.

پناهگاه ها – پانل های آلومینیومی به طور گسترده در انگلستان و جاهای دیگر برای ساخت سرپناه های سبک و در عین حال بادوام سرپوشیده و راهروهای بیرونی در مناطق عمومی، محل کار و خانه های خصوصی استفاده می شود.

کاروان‌ها – انبار و محل یدک‌کشی اغلب عمدتاً از صفحه یا ورقه آلومینیومی ساخته می‌شوند که حمل آن را سبک‌تر می‌کند و مقاومت زیادی در برابر هوا در مناطق در معرض هوا ارائه می‌دهد.

کف و دیوارها – صفحه آلومینیومی را می توان برای بهبود خواص ضد لغزش و پوشش آسیب دیدگی شطرنجی کرد، ایده آل برای استفاده در مناطق پر رفت و آمد، در حالی که دیوارهای آلومینیومی تزئینی و ساختاری به عنوان مقاوم، جذاب و به راحتی تمیز شونده به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

نتیجه

در این مقاله ما انواع آلومینیوم و مزایا و کاربرهای این فلز را شرح دادیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با خرده فروشی آلومینیوم و قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

سوالات متداول

مزایای ورق آلومینیوم در چیست؟

مقاومت در برابر خوردگی فوق‌العاده، سهولت در تمیز کردن، محافظت در برابر تأثیرات محیطی و ...

به چه دلیل استفاده از ورق‌های آلومینیومی رایج است؟

این به دلیل ویژگی‌های خاص ورق آلومینیوم است. دارای چگالی کم، غیر سمی، دارای رسانایی حرارتی بالا، مقاومت در برابر خوردگی عالی است و به راحتی می‌توان آن را ریخته گری، ماشینکاری کرد و شکل داد . همچنین غیر مغناطیسی و بدون جرقه است.

ورق آلومینیوم از چه چیزی ساخته شده است؟

آلومینیوم در حال حاضر به طور انحصاری از بوکسیت خام استخراج می‌شود ، سنگ معدنی که در انواع خاک‌های سنگین رسی مانند چندین متر زیر سطح زمین یافت می‌شود. سپس این سنگ معدنی در محلول آهک داغ و سود سوزآور تصفیه می‌شود و آلومینا، یک پودر اکسید سفید تولید می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

10 پاسخ

    1. سلام ندا عزیز
      ورق‌های آلومینیوم مجموعه ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    1. سلام رامین عزیز
      شما به ۲ روش متفاوت میتوانید ورق آلومینیوم فرم شادولاین را از مجموعه پارسیان آلومینیوم خریداری کنید:
      سفارش آنلاین
      مراجعه حضوری به فروشگاه های ما به آدرس
      فروشگاه شعبه بازار:تهران ،خیابان پامنار ، ،شماره ۱۹۷/۲
      فروشگاه شعبه غرب:اتوبان آزادگان بعد از ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

    1. سلام امیر عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام سینا عزیز
      بله خرید و فروش ورق آلومینیوم به صورت خرده در پارسیان آلومینیوم انجام می گیرد.برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 02133972293 تماس حاصل نمایید.

  1. سلام ارسال به شهرستان برای خرده فروشی ورق آلومینیوم هم دارید؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سلام علی عزیز
      ثبت سفارش و ارسال به شهرستان انواع ورق آلومینیوم به صورت عمده و خرده در پارسیان آلومینیوم صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های 02156715210 و یا 02133115500 با کارشناسان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که