قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم تزئینی

ورق آلومینیوم تزئینی
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم تزئینی

ورق‌های آلومینیوم تزئینی معمولاً با طرح‌های مختلف مانند سوراخ‌های گرد، سوراخ‌های مربعی، سوراخ‌های شکاف دار و الگوهای مختلف برش لیزری سفارشی هستند. سطح آنها را می توان در رنگ‌های مختلفی مانند سبز، مشکی، آبی، سفید و رنگ‌های ترکیبی، رنگ آمیزی کرد.

در این مقاله میخواهیم درباره مزایای ورق آلومینیوم تزئینی بیشتر بپردازیم، یکی از آیتم‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در پیشبرد پروژه‌های عمرانی استفاده از متریال‌های باکیفیت و حرفه‌ای برای استفاده در زیرساخت‌ها و حتی جداره‌ها است. ورق آلومینیوم تزئینی یکی از بهترین و پرکاربردترین نمونه‌ها برای به‌کارگیری فلزات در پوشش کف و دیواره بوده که امروزه طرف‌داران زیادی نیز پیدا کرده است.

ورق آلومینیوم تزئینی
ورق آلومینیوم تزئینی

آلومینیوم و کاربرد آن در ساختمان‌سازی

با مقایسه‌ای که میان فلزات مختلف صورت‌گرفته، همه افراد به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین فلز برای استفاده در ابعاد صنعتی و حوزه ساختمان آلومینیوم است.

آلومینیوم چگالی بسیار کمی دارد پس استفاده از آن در قالب ورق‌های نمای ساختمان بسیار مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

این فلز در مقایسه با سایر فلزات در مدت‌زمان طولانی‌تری اکسید می‌شود پس حتی برای پوشش کف در جاهایی که مدام در حال شست‌وشو هستند هم قابل‌استفاده است.

معمولاً ورق آلومینیوم تزئینی را به ‌صورت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند تا هر کس با هر سلیقه‌ای بتواند نمونه موردعلاقه خود را خریداری کرده و استفاده کند.

ورق‌های آلومینیوم که برای تزئین دیوار استفاده می‌شوند در حالت‌های سوراخ‌دار، شبکه‌ای، طرح‌های تزئینی و فانتزی و حتی مدل‌های مدنظر شما قابل طراحی هستند. مورد مهمی که باید درمورد خواص آلومینیوم و طراحی‌ها بدانید این است که این فلز به علت انعطاف بسیار زیادی که دارد می‌تواند به‌عنوان پوشش ستون و پایه نیز به کار برده شود.

ورق آلومینیوم تزئینی
ورق آلومینیوم تزئینی

موارد تأثیرگذار بر قیمت ورق آلومینیوم تزئینی

شاید شما دوست داشته باشید که برای پروژه خود در ابعاد گسترده‌ای از ورق آلومینیوم با طرح خاص استفاده کنید. در این شرایط ممکن است بحث هزینه تمام شده برای شما بسیار مهم و اساسی باشد. بیایید باهم تعدادی از مهم‌ترین موارد مؤثر بر قیمت ورق آلومینیوم تزئینی را بررسی کنیم.

اولین مورد نوع طرحی است که انتخاب می‌کنید، اگر طرح ساده باشد هزینه آن پایین بوده و اگر طرح پیچیده‌ای باشد به‌تبع هزینه آن نیز بالا می‌رود.
درصورتی‌که شما هیچ‌کدام از طرح‌ها را قبول نکنید و بخواهید برایتان طرح اختصاصی تولید شود باز هم باید مقدار بالاتری پرداخت کنید.

ضخامت فلز به‌کاررفته در ورق‌ها می‌تواند روی قیمت شما تأثیر زیادی داشته باشد. درصورتی‌که بخواهید ورق را به‌صورت رنگ شده تحویل بگیرید باتوجه‌ به نوع رنگ و مساحتی که رنگ شده لازم است که مبلغی را پرداخت کنید.
آخرین موضوعی که درمورد هزینه خرید ورق آلومینیوم تزئینی باید بدانید نیز این است که باتوجه‌به نوع بسته‌بندی که شما برای محصولات خود سفارش می‌دهید هزینه‌های متغیری باید پرداخت کنید. این بسته‌بندی می‌تواند تنها پلاستیکی باشد یا در قالب پالت‌های چوبی انجام شود. انتخاب نوع بسته‌بندی بر عهده خود شماست و باتوجه‌به حساسیت پروژه و مسافتی که باید طی شود می‌توانید تعیین کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما مهم‌ترین نکات درمورد ورق آلومینیوم تزئینی را توضیح دادیم. این ورق برای جداره ساختمان، کف محیط و دیواره‌های داخلی می‌تواند به کار برده شود. شما می‌توانید ورق موردنظر خود را در طرح‌های گوناگون، ضخامت‌های مختلف و در رنگ‌بندی دلخواه سفارش دهید و با بسته‌بندی موردنظر خود تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیش تر از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم تزئینی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

ورق‌های فلزی تزئینی محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مصالح مورد استفاده در طراحی‌های معماری و ساختمانی هستند.

ورق آلومینیوم تزئینی دارای چه نوعی‌ می‌باشد؟

این ورق‌ها شامل ورق‌های آلومینیومی سوراخ‌دار تزئین‌شده، ورق‌های آلومینیومی منبسط شده تزئینی، ورق‌های آلومینیومی راه راه تزئینی و ... می‌باشند.

مزایای ورق آلومینیوم تزئینی چیست؟

بسیار مقرون به صرفه است و به شما امکان‌ می‌دهد طرح‌های مختلف را ایجاد کنید و اینکه یک لمس تزئینی با الگوها و مواد مختلف ایجاد‌ می‌کند و این روش را جذاب تر‌ می‌کند.

5/5 - (2 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

6 پاسخ

    1. سلام پیام عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم تزئینی با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام رهام عزیز
      شما به ۲ روش متفاوت میتوانید ورق آلومینیوم را از مجموعه پارسیان آلومینیوم خریداری کنید:
      سفارش آنلاین
      مراجعه حضوری به فروشگاه های ما به آدرس
      فروشگاه شعبه بازار:تهران ،خیابان پامنار ، ،شماره ۱۹۷/۲
      فروشگاه شعبه غرب:اتوبان آزادگان بعد از ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

    1. سلام حسن عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که