قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم پانچ شده

ورق آلومینیوم پانچ شده
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم پانچ شده

از طریق فرایند پانجینگ با دستگاه های پانج CNC در اشکال مختلف بر روی ورق های آلومینیومی ورق پانچ شده آلومینیوم تولید می شود. این ورق های مشبک از جمله ورق های زینتی مورد استفاده در نماهای ساختمان و بناها, سقف های کاذب و یا کف وسایل نقلیه می باشد چرا که سبب صرفه جویی در وزن و هزینه نیز می شود. این ورق ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم به همین جهت از محبوبیت بالایی بر خوردار بوده و در بیشتر صنایع از جمله صنعت پنجره سازی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق آلومینیوم پانچ شده، همانطور که از نامش پیداست، یک نوع از ورق آلومینیوم که به صورت پانچ شده تولید می شود، می باشد. این نوع ورق به طور خاص برای عملیاتی در صنایع مختلف، مانند صنایع هوافضا، نفت، برق، نیروگاهی، پتروشیمی، پزشکی، پوشش های ساختمانی و نظارت پیشرفته در صنعت خودرو استفاده میشود.

ورق آلومینیوم پارسیان آلومینیوم، خصوصیاتی مثل قدرت ضد زنگ، پایداری، پوشش، قابل پردازش می تواند یک راه حل قدرتمند برای پروژه های شما باشد. این ورق می تواند بدون نیاز به تعویض، طولانی مدت به مورد استفاده قرار گرفته شود. شما می توانید بسته به نوع کارتان با کارشناسان پارسیان آلومینیوم در ارتباط باشید.

به دلیل نواسانات بالای بازار نمی توان قیمت دقیقی برای این نوع ورق ها منتشر کرد، اما شما می‌ توانید در هر زمان با کارشناسان ما در ارتباط بوده و قیمت هر نوع از ورق های آلومینیوم را دریافت کنید.

انواع ورق آلومینیوم پانچ شده

بسته به نوع اشکال هندسی پانچ شده بر روی ورق های آلومینیومی محصوا حاصل نیز متنوع بوده و هر یک در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند. اشکال بر روی ورق های پانچ شده بنا به کاربرد و درخواست مشتری اعمال می شوند. انواع ورق پانچ شده بر اساس نوع چشمه و یا سایز پانچ عبارتند از : دایره ای , کشویی , مستطیلی , مثلثی , ذوزنقه ای , لانه زنبوری , ستاره ای , مربعی و یا ترکیبی از چند نوع.

این نوع از ورق ها با استفاده از یک روش به نام پانچ شدن ایجاد می شود. در این روش، ورق آلومینیوم به طور مداوم در یک دستگاه پانچ شده، پایین به بالا، فشار داده می شود، و باعث ایجاد یک رویه پانچ شده در سطح ورق می شود.

پانچ شدن می تواند با استفاده از انواع مختلف تکنولوژی ها انجام شود، مانند پانچ شدن با هوا، پانچ شدن با آب، پانچ شدن با دما و…

انواع مختلفی از این ورق آلومینیوم  وجود دارد، که به طور مختلف با نیازهای مختلف صنعتی همراه می شوند. این انواع شامل موارد زیر می شود:

  • خاکی
  • پوششی
  • حرارتی
ورق آلومینیوم پانچ شده
ورق آلومینیوم پانچ شده

انواع ورق پانچ شده بر اساس نوع آلیاژ

این محصولات علاوه بر نوع شکل هندسی پانچ شده بر روی آن ها بر اساس نوع آلیاژ به کار رفته در آن نیز تقسیم بندی می شوند. ورق پانچ استیل , ورق پانچ شده آجدار , مشبک گالوانیزه یا روغنی و یا سیاره همچنین ورق پانچی آلومینیوم نمونه هایی از این دسته بندی می باشند که ورق پانچ شده استلیل از  کاربردی ترین ورق های مشبک می باشد.

هر کدام از انواع ورق پانچ شده نام برده شده بنا به خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود دارای کاربرد های مختلفی نیز می باشند به عنوان مثال دلیل محبوبیت و پر کاربرد بودن ورق های استیل پانچ شده , مقاومت بالای آن ها در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی همچنین کیفیت بالا و مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و خورنده می باشد.

مزایای استفاده از ورق آلومینیوم پانچ شده

چند مزیت مهمی دارد، مانند:

  • سبک و کوچک: قابل حمل بوده و به راحتی می توانید آن را به هر مکانی انتقال دهید.
  • ضد زنگ بودن:  قدرت ضد زنگ بالایی دارد، که می تواند در محیط هایی با شاخص های بالا کاربردی باشد.
  • ضد زیست بخار: قدرت ضد زیست بخار بالایی دارد، می تواند در محیط هایی که دمای بالایی دارند کاربردی باشد.
  • قابلیت پایداری: قابلیت پایداری بالایی دارد، می تواند در طول دوره زمانی طولانی بدون نیاز به تعویض به عنوان یک قطعه قابل اعتماد ماندگار باشد.
ورق آلومینیوم پانچ شده
ورق آلومینیوم پانچ شده

این ورق پانچ شده کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که در اینجا به چندتایی از آنها اشاره خواهیم کرد، به عنوان مثال:

  • صنعت هواپیمایی: در ساخت هواپیماها، هواپیماهای بلند پرواز، هواپیماهای تجاری، هواپیماهای بین المللی، هواپیماهای سیستم های تشخیص و شناورها استفاده می شود.
  • صنعت خودرو : در ساخت خودروهای رایانه ای، خودروهای هوشمند، خودروهای الکتریکی، خودروهای هیبریدی و خودروهای بی سوز استفاده شود.
  • صنعت بازرگانی: به عنوان مثال، در ساخت پوشش های ساختمان، پوشش های پله های پرواز، پله های نقلیه، پله های شهری، پله های راه آهن، پله های پارکینگ و پله های تفریحی و تجاری از آن استفاده می شود.
  • صنعت برق: در ساخت بخش های برقی، بخش های تولید و توزیع و تجهیزات الکتریکی نیز استفاده می شود.

اگر شما به دنبال پیشنهاد قابل اعتماد و قیمتی مناسب هستید، می توانید با شماره ی ۰۲۱۳۳۱۱۵۵۰۰ در تماس باشید.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم پانچ شده چیست؟

یک نوع ورق است که به صورت پانچ شده تولید می شود. این ورق به طور کلی برای عملیاتی در صنایع مختلف، مانند صنایع هوافضا، نفت، برق، نیروگاهی، پتروشیمی و پزشکی استفاده میشود.

قیمت ورق آلومینیوم پانچ شده چقدر است؟

به دلیل نواسانات زیاد بازار نمی توان قیمت مشخصی برای این ورق ها در اختیار گذاشت، اما شما در هر زمان می‌ توانید با کارشناسان پارسیان آلومینیوم در ارتباط بوده و قیمت هر نوع از ورق های آلومینیوم را از ما دریافت کنید.

مزایای ورق آلومینیوم پانچ شده چیست؟

این نوع ورق ها مزایای زیادی دارند، مثل قابلیت پایداری، قدرت ضد زیست بخار، قدرت ضد زنگ، سبک و کوچک و ...

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که