قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم 2 میل

فهرست مطالب

اگر نگاهی به صنایع مختلف داشته باشیم متوجه این خواهیم شد که فلزات دارای کابرد گسترده ایی در صنایع هستند و از جمله این فلزات میتوان به آهن،مس، آلومینیوم و .. اشاره کرد. آلومینیوم از آن دسته فلز هایی است که بعد از ورود به صنعت به علت ویژگی های متنوع و کاربردی که داشت به سرعت به عنوان یکی از محبوب ترین فلزات در بین صنایع مختلف شناخته شد.

با گذشت زمان از آلومینیوم فراورده های گوناگونی تولید شد که هر کدام از این فراورده ها خوص فلز مادر یعنی همان فلز آلومینیوم را در خود داشتند. از جمله فرارده های فلز آلومینیوم میتوان به شمس آلومینیوم، میلگرد آلومینیوم و ورق آلومینویم اشاره کرد. لازم به ذکر است که تنوع ورق آلومینیوم بسیار بالاست از انواع ورق های آلومینیوم میتوان به ورق آلومینیوم ساده، ورق آلومینیوم روکش دار، ورق آلومینیوم طلایی  ورق آلومینویم 2 میل اشاره کرد که در ادامه به برسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

شما میتوانید برای تهیه انواع ورق آلومینیوم به ویژه ورق آلومینیوم 2 میل از طریق شماره درج شده با ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید:02133115500

 

برسی انواع ورق آلومینیوم

تمامی ورق آلومینویم های ذکر شده اکثر خواص فلز آلومینوم را به ارث برده اند و همین دلیل دارای محبوبیت و طرفداران زیادی هستند.

ورق آلومینیوم ساده:

ورق آلومینیوم ساده را میتوان جز یکی از پر استفاده ترین ورق های فولادی طبقه بندی کرد. بخاطر ویژگی های ورق آلومینیوم ساده که همگی آن را از فلز آلومینیوم به ارث برده است از آن در ساخت لوازم خانگی، ساخت پلاک، داروسازی و ساخت مخزن نگهدارنده سوخت استفاده میشود.

ورق آلومینیوم روکش دار:

ورق آلومینیوم روکش دار نوعی از ورق آلومینیوم است که در اطراف خود دارای یک پوشش خیلی نازک ضد زنگ است. روکش های اطراف ورق آلومینیوم روکش دار به گونه ایی نیست که باعث به وجود آمدن اختلال در کارکرد و ویژگی های خود ورق آلومنیوم بشود.

 

ورق آلومینیوم طلایی:

ورق آلومینیوم طلایی نوعی از ورق آلومنیوم است که همتنطور که از اسمش پیداست دارای پوشش طلایی رنگ در اطراف خود است. میتوان گفت ورق آلومینیوم طلایی کارکردی همانند ورق آلومینیوم روکش دارد در حالی کی از تفاوت های بارز آن با ورق آلومینیوم روکش دار طرح ورقه های محافظ اطراف آن است.

 

ورق آلومینیوم 2 میل:

ورق آلومینیوم 2 میل، ورقی است که از آلومینیوم ساخته شده و همانطور که از اسمش پیداست دارای ضخامتی به اندازه 2 میلی متر است. آلومینیوم به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب خود، از جمله وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی و هدایت برق دارای محبوبیت بالایی میباشد و همین دلیل از آن به عنوان یک ماده ساختمانی و صنعتی استفاده میشود.

ورق آلومینیوم 2 میل برای ساخت دیوار های جدا سازی، درب ها، پنجره ها، صندلی های ویلچری، قطعات خودرو و موارد دیگر استفاده میشود.

ورق آلومینیوم 2 میل در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد از جمله این مصارف میتوان به شیرآلات، ساخت وسایل آشپزخانه، خودرو، قطعات الکترونیکی و هواپیما اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است از ورق آلومینیوم 2 میل به عنوان مواد ساختمانی  در ساخت بسیاری از سازه های فلزی و بتنی استفاده میشود.

ورق آلومینیوم 2 میل احتمالا بخاطر قدرت و سختی مناسب در برابر ضربه  و تحمل دمای بالا مورد پسند صنایع  مختلف است.

 

برای تهیه ورق آلومینیوم 2 میل از طریق شماره های درج شده با پارسیان آلومینیوم در تماس باشید:02133115500، 02133972293

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به