قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

بیلت آلومینیوم ایرالکو

بیلت آلومینیوم ایرالکو
فهرست مطالب

 بیلت آلومینیوم ایرالکو

بیلت آلومینیوم ایرالکو محصولی نیمه تمام ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است، که با حرارت دادن و اکسترود کردن شمش های آلومینیومی به شکل استوانه ای تولید می شود. بیلت الومینیوم نوعی شمش با مقطع دایره و طول ها و سایز های مختلف می باشد. یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین بیلت آلومینیوم می توان بیلت آلومینوم ایرالکو 6063 با عناصر آلیاژی همچون منیزیم و سیلیکون و آهن نام برد.

از بیلت ها در تولید محصولات آلومینیومی مختلف مانند میله ها، اکستروژن های آلومینیومی و… استفاده می شود. آنها را می توان در گریدها و اندازه های آلیاژی مختلف بسته به استفاده نهایی مورد نظر ساخت.

با پارسیان آلومینیوم با کیفیت ترین بیلت آلومینیومی و ورق آلومینیوم از ایرالکو را تهیه کنید! بیلت های ایرالکو خالص، بدون آلیاژ و مناسب برای طیف وسیعی از صنایع از جمله خودروسازی، نجاری و غیره است. بیلت ایرالکو با دوام، سبک وزن و ماشین کاری آسان، برای ایجاد قطعات پایه و اجزای پیشرفته مانند شفت، محور و غیره ایده آل است. این فرصت را از دست ندهید تا بهترین ها را در فناوری بیلت آلومینیومی تجربه کنید.

قیمت بیلت آلومینیوم ایرالکو

به دلیل نوسانات بالای بازار و عواملی همچون نوع آلیاژ به کاررفته در شمش , ضخامت و وزن , اندازه و ابعاد همچنین مقاومت در برابر خوردگی نمی توان قیمتی ثابت برای بیلت آلومینیوم بیان کرد. شما می توانید در هر زمان با کارشناسان پارسیان آلومینیوم تماس گرفته و قیمت هر نوع آلومینیومی که در نظر دارید را دریافت کنید‌.

"<yoastmark

کاربرد بیلت آلومینیوم

بهترین بیلت آلومینیومی با هر روشی که تولید شود بایستی سطحی نرم و یکدست داشته باشد. بیلت های غیر استاندارد با ریخته گری نامناسب از طریق روش قدیمی تولید می شوند از این رو دارای اختلاف عنصر های آلیاژی در سطوح و یا مغز بیلت می باشند. کیفیت بیلت تولیدی در پرمصرف بودن آن در صنایع مختلف نقش بسزایی دارد.  بیلت های آلومینیومی به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات آلومینیومی مختلف مانند پروفیل های اکسترود شده، میله ، لوله و ورق ها استفاده می شود. همچنین برای ساخت قطعات خودرو و هواپیما، قطعات ماشین آلات و کالاهای مصرفی استفاده می شود.

بیلت آلومینیوم در صنایعی مانند:

  • خودرو
  • هوافضا
  • ساخت و ساز
  • الکترونیک
  • حمل و نقل
  • ماشینکاری

استفاده می شود.

کالاهای مصرفی بیلت آلومینیومی به دلیل استحکام، سبکی، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت ماشینکاری و ساخت آسان آن ترجیح داده می شود.

مزایای بیلت آلومینیوم ایرالکو

بیلت های آلومینیومی ایرالکو دارای مزایای متعددی نسبت به سایر بیلت های آلومینیومی هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا: بیلت های آلومینیومی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و فرآیندهای تولید پیشرفته ساخته می شوند که منجر به کیفیت ثابت و یکنواخت می شود.
  • استحکام: بیلت های آلومینیومی نسبت استحکام به وزن بالاتری نسبت به سایر بیلت های آلومینیومی دارند و برای کاربردهایی که نیاز به استحکام بالایی دارند مناسب است.
  • دوام: بیلت های آلومینیومی در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و برای استفاده در محیط های سخت ایده آل هستند.
  • تطبیق پذیری: بیلت های آلومینیومی به دلیل تطبیق پذیری در فرآیندهای ساخت، می توانند در طیف وسیعی از کاربردها از جمله حمل و نقل، ساخت و ساز و کالاهای مصرفی استفاده شوند.
  • قابلیت بازیافت: بیلت های آلومینیومی از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده اند که آنها را دوستدار محیط زیست می کند و ردپای کربن آنها را کاهش می دهد.

انواع بیلت آلومینیوم ایرالکو

بیلت آلومینیوم به 4 دسته بیلت وارداتی , بیلت استاندارد , بیلت DC و بیلت ذوب مجدد یا تبدیلی تقسیم بندی می شود که محصولات ایرالکو در دسته بیلت استاندارد قرار می گیرند.

ایرالکو طیف وسیعی از بیلت های آلومینیوم را با آلیاژها و مشخصات مختلف ارائه می دهد. برخی از بیلت آلومینیوم ایرالکو عبارتند از:

  • شمش آلومینیومی 6063
  • بیلت آلومینیوم 6061
  • بیلت آلومینیوم 6082
  • شمش آلومینیوم 5083
  • شمش آلومینیومی 7075

این انواع مختلف بیلت های آلومینیومی بر اساس ویژگی های منحصر به فردشان مانند استحکام، ماشین کاری و مقاومت در برابر خوردگی برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند. آلیاژ های آلومینیوم 6063 از جمله مقاوم ترین آلیاژ ها به جهت دارا بودن خواص شیمیایی همچون مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایر عوامل شیمیایی می باشد. از این رو از بیلت الومینیوم 6063 برای افزایش قابلیت جوشکاری قطعات استفاده می شود.

توجه به این نکته ضروری است که انواع دقیق بیلت های آلومینیومی ارائه شده توسط ایرالکو ممکن است متفاوت باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است مستقیماً با پارسیان آلومینیوم به کمک شماره ی ۰۲۱۳۳۱۱۵۵۰۰ تماس بگیرید.

سوالات متداول

بیلت آلومینیوم چیست؟

بیلت آلومینیوم محصولی از آلیاژ آلومینیوم است که با حرارت دادن و اکسترود کردن شمش های آلومینیومی به شکل استوانه ای تولید می شود.

قیمت بیلت آلومینیوم چقدر است؟

به دلیل نواسانات بازار نمی توان قیمتی مشخص کرد، همواره شما در هر زمان می توانید با کارشناسان پارسیان آلومینیوم تماس گرفته و قیمت هر نوع بیلت آلومینیومی که در نظر دارید را از ما دریافت کنید‌.

مزایای بیلت آلومینیوم ایرالکو چیست؟

بیلت های آلومینیومی ایرالکو مزایای بیشتری نسبت به دیگر بیلت های آلومینیومی بازار دارند که می توان به مواردی مثل قابل بازیافت، استحکام، تطبیق پذیری، دوام و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

1/5 - (1 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به