قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل

تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل
فهرست مطالب

آلومینیوم و استیل هر دو مواد فوق‌العاده‌ای هستند و برای نرده‌ها انتخابی محبوب هستند. با این حال، ممکن است از خود بپرسید که آیا نرده استیل یا آلومینیومی را انتخاب کنید.

هر دو آلومینیوم و استیل دارای مزایا و معایبی هستند که هر یک از آنها را برای کاربردهای خاصی نسبت به سایرین مناسب تر می‌کند. در حالی که هر دو بادوام هستند، انتخاب مناسب ترین مواد نرده برای نیازهای خاص شما مهم است و ممکن است در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.

نرده ها آلومینیومی یکی از پرکاربرد ترین محصول در پله منازل و آپارتمان است. امروزه استفاده از نرده استیل و آلومینیوم در انواع مختلف از جمله ورق آلومینیوم، میلگرد آلومینیوم و … بسیار بیشتر از دیگر فلزات شده است.

اگر به دلایل مختلف داخل خانه و یا حیاط خود قرار است از نرده استفاده کنید بهتر است از نرده های استیل یا آلومینیوم استفاده کنید، با جایگزین کردن نرده های استیل و آلومینیوم به مشکلات نرده های آهنی و چوبی پایان دهید و از رنگ کردن سالانه آن ها ، خطراتی که برای کودکان و سالمندان دارند و … راحت شوید.

نرده های استیل و آلومینیوم مزایای زیادی دارند و برای اینکه تشخیص دهید کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر می باشد پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید، ما در اینجا میخواهیم مزایای هرکدام از این جنس نرده ها را به طور مجزا توضیح دهیم.

 

تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل
تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل

 

جدول تفاوت آلومینیوم و استیل

انتخاب بین نرده آلومینیوم و نرده استیل به عوامل مختلفی مانند بودجه، کاربرد، و ظاهر مورد نظر بستگی دارد. در مجموع، نرده آلومینیوم و نرده استیل هر دو گزینه های خوبی برای نصب نرده در ساختمان هستند. نرده آلومینیوم سبک تر، ارزان تر و قابل بازیافت تر است، اما نیاز به رنگ آمیزی دوره ای دارد. نرده استیل مقاوم تر در برابر زنگ زدگی و دارای ظاهری براق تر است، اما سنگین تر و گران تر است.

 

عنوان ویژگی نرده آلومینیوم نرده استیل
وزن سبک تر سنگین تر
قیمت ارزان تر گران تر
مقاومت در برابر خوردگی در برابر زنگ زدگی
مقاومت در برابر ضربه مقاوم مقاوم بسیار
قابلیت رنگ آمیزی بسیار بالا متوسط
قابلیت شکل پذیری بسیار بالا متوسط
مزایای خاص سبک وزن، قابل بازیافت، سازگار با محیط زیست مقاوم در برابر زنگ زدگی، ظاهری براق و زیبا

 

مزایای نرده استیل و نرده آلومینیوم چیست؟

نرده های استیل ضد خش می باشند، زنگ نمیزنند، نسبت به حرارت مقاومت بالایی دارند، در برابر اشعه خورشید و محیط های اسیدی مقاوم می باشند، سطح صیقلی و صاف آن به راحتی تمیز میشود و برق میزند و امروزه به عنوان یک کالای لوکس در همه جا مورد استفاده قرار میگیرد.

نرده های آلومینیوم در انواع مدل ها ساخته میشود و خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد، قابلیت نصب آن ها بسیار آسان تر می باشد و وزن سبکی دارند، دارای استحکام بالایی می باشد ، زنگ نمیزند و تغییر شکل نمیدهد و با محیط زیست بسیار سازگار می باشد، زیرا به راحتی بازیافت می شود.

به دلیل وزن، نصب نرده های استیل ممکن است سخت تر از نردههای آلومینیومی باشد و برای مصارف خانگی کمتر کاربردی باشد، بنابراین برای مکانهای صنعتی مناسب تر است. همچنین گرانتر است. با این حال، اگر از موجودی و ماشین آلات با ارزش در داخل محافظت می‌کنید، آرامش ناشی از نصب حصار فولادی ممکن است ارزش هزینه اضافی را داشته باشد.

تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل
تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل

از تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل میتوان به مقاومت در برابر خوردگی که در استیل بالاتر می باشد اشاره کرد، همچنین جنس استیل نسبت به آلومینیوم سخت تر می باشد و به همین دلیل کمتر دچار خش و آسیب می شود، همچنین استیل در برابر حرارت بالا نیز مقاوم تر بوده و قابلیت جوشکاری بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد، اما استیل خاصیت انعطاف پذیری و شکل دهی کمتری نسبت به آلومینیوم دارد و به همین دلیل آلومینیوم را میتوان در اشکال متنوعی از جمله میلگرد آلومینیوم و انواع آن و … ساخت.

چه نرده‌ استیل یا آلومینیومی را انتخاب کنید، هر دو مواد باکیفیت و بادوام هستند، بنابراین برای سال‌های آینده دوام خواهند داشت . با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، آلومینیوم به عنوان یک رنگ نهایی برای نمای بیرونی خانه شما مناسب تر است، در حالی که فولاد برای محافظت در جایی که احتمال شکستگیهای هدفمند وجود دارد، مناسب تر است. بودجه شما نیز یک نکته مهم است. آلومینیوم ارزانتر است، اما همچنان از نظر بصری جذاب است.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیش تر در رابطه با تفاوت نرده آلومینیوم و نرده استیل و دریافت مشاوره در مورد دیگر محصولات مانند ورق کامپوزیت آلومینیوم ، ورق آلمینیوم فرم سینوسی و… با کارشناسان پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

سوالات متداول

استفاده از نرده‌های آلومینیومی بهتر است یا استیل؟

برای نرده‌های مسکونی، آلومینیوم ممکن است بهترین گزینه باشد. ارزان، سبک وزن و نصب آن آسان است. در برابر خوردگی مقاوم است و ظاهری عالی دارد. برای نرده‌های تجاری و صنعتی، نرده استیل به دلیل استحکام و دوام آن ترجیح داده می‌شود.

نرده‌های آلومینیومی چقدر دوام خواهند داشت؟

چیزهای زیادی در مورد حصار آلومینیومی وجود دارد: ظاهری براق، لوکس بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و البته دوام بی نظیر! حصار آلومینیومی است به راحتی تا 50+ سال دوام می‌آورد.

آیا نرده‌های آلومینیومی قوی هستند؟

از آنجایی که آلومینیوم یک فلز قوی است ، می‌تواند در برابر بادهای شدید، باران و حتی تگرگ که به چوب یا حصار وینیل آسیب می‌رساند، مقاومت کند.

4.5/5 - (4 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

8 پاسخ

    1. سلام حسن عزیز
      بله امکان خرید عمده آلومینیوم در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

    1. سلام محمدرضا عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام هومن عزیز
      ورق‌های آلومینیوم مجموعه ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    1. سلام اکبر عزیز،
      بله موجود داریم. برای خرید آلیاژ آلومینیوم 3105 با ما تماس بگیرید. 02133115500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به