قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

شمش آلومینیوم المهدی

شمش آلومینیوم المهدی
فهرست مطالب

 آلومینیوم المهدی

شمش آلومینیوم یکی از محصولاتی است که به عنوان مواد اولیه در بسیاری از حوزه های صنعتی و غیرصنعتی کاربرد دارد. از این محصول برای ساخت قطعات مختلف در بخش های گوناگون استفاده می شود. به دلیل اینکه این محصول به عنوان مواد اولیه به کار می رود، کیفیت و قیمت شمش آلومینیوم برای تولیدکنندگان بسیار مهم است. استفاده از این محصول در کشور عزیزمان ایران نیز رو به گسترش است. تولیدکنندگان زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. شمش آلومینیوم المهدی برترین تولیدکننده شمش خالص آلومینیوم در کشور است. در این مقاله قصد داریم که به معرفی این شرکت و محصولات تولیدی آن بپردازیم.

فعالین محترم در حوزه های مختلف صنعتی اگر قصد خرید شمش آلومینیوم و سایر محصولات آلومینیوم المهدی را دارید، می توانید با شماره 02133115500 تماس بگیرید و قیمت فروش ورق آلومینیوم را از کارشناسان ما استعلام کنید. مجموعه پارسیان آلومینیوم آماده است که انواع مختلف محصولات شرکت آلومینیوم المهدی و انواع ورق آلومینیوم را به فروش برساند.

شمش آلومینیوم المهدی
شمش آلومینیوم المهدی

شمش آلومینیوم چیست

به صورت کلی شمش های آلومینیوم به دو دسته شمش های اولیه و ثانویه تقسیم می شوند. شمش های اولیه با درجه خلوص بالای از سنگ معدن استخراج می شوند و درجه خلوص بالایی دارند. از جمله شمش های اولیه آلومینیوم می توان شمش های فابریک را نام برد. این نوع از شمش ها در اندازه های 5 کیلوگرم تا 15 کیلوگرم تولید می شوند. شمش های آلومینیوم در صنایع گوناگون کاربردهای مختلفی دارند. یکی از شمش های پر مصرف و محبوب در صنایع قالب گیری و ریخته گری، آلومینیوم است. این آلیاژ پرکاربرد در صنایعی مانند تولید لوله های خم کاری شده، قطعات ماشین، صنایه خودروسازی، تولید پروفیل و … به کار می رود.

شمش آلومینیوم یک آلیاژ است که به روش اکسترود تولید شده است. این روش باعث به وجود آوردن یک محصول مستحکم می شود. سختی و مقاومت بالای این آلیاژ باعث شده است که در صنایع مختلف به کار رود. در حال حاضر شمش های آلومینیوم به صورت ورق های آلومینیومی در بازار به فروش می رسند. عمده ترین کاربرد این محصول در حوزه صنعت ساختمان و ساخت در و پنجره است. در بخش های بعدی مقاله در مورد شمش آلومینیوم المهدی اطلاعاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

کاربرد و مزایای شمش‌ آلومینیوم

همان گونه که در بخش قبلی نیز ذکر شد شمش آلومینیوم یکی از مهم ترین و پرکاربردترین محصولاتی است که به عنوان مواد اولیه در صنایع گوناگون به کار می رود. محبوبیت زیاد این محصول بین صنعت گران و مهندسین، به دلیل خواص شگفت انگیزی است که این آلیاژ دارد. شکل پذیری راحت، مقاومت در برابر خوردگی، وزن پایین، جوشکاری راحت، بازیافت و ذوب سریع و … برخی از خواص شمش آلومینیوم است.

کاربردهای این محصول به قدری زیاد است که نمی توان تمامی آنها را در یک جا گنجاند. در این قسمت برخی از کاربردهای این محصول را ذکر می کنیم:

  • تولید لوازم برقی خانگی.
  • ساخت دیوار پوش ساختمان.
  • استفاده در ساخت شیشه.
  • ساخت خط های انتقال الکتریکی.
  • صنایع هوا و فضا.
  • صنعت خودروسازی.
  • تولید انواع فول و قوطی.
  • کاربرد در صنایع بسته بندی.
  • کاربرد در صنعت ساختمان.

 

شمش آلومینیوم المهدی
شمش آلومینیوم المهدی

شمش آلومینیوم المهدی چیست

آلومینیوم المهدی یکی از شرکت های تولیدکننده انواع شمش آلومینیوم است. این شرکت با هدف کمک به بخش صنعت کشور و تولید سالانه 330 هزار تن شمش آلومینیوم در سه فاز، در شهر بندرعباس و در زمینی به مساحت 270هکتار به بهره برداری رسید. مزیت های مهم این مجموعه بسیار زیاد است. دسترسی راحت به راه آهن، دسترسی به آب های بین المللی ، قرار گرفتن در مجاورت نیروگاه بندر عباس و … برخی از مزیت های این مجموعه است. شمش آلومینیوم المهدی در شکل ها و انواع مختلفی تولید می شود. در بخش زیر به معرفی برخی از شمش های تولیدی این مجموعه می پردازیم:

  • شمش های 100 پوندی : وزن هر کدام از این شمش ها بین 450 تا 550 کیلوگرم است. لبه های این شمش ها تیز و برنده نیست و فاقد هر کونه پلیسه هستند. حفره انقباظی و گوه آهنی در این محصول وجود ندارد و فاقد هر گونه بث (ماده غیرآلومینیومی) هستند.
  • شمش های 50 پوندی : وزن هر کدام از این شمش ها بین 20 تا 25 کیلوگرم است. هر باندل داری حداقل 2 عدد تسمه ی محکم است. این نوع از شمش های آلومینیومی فاقد لبه های تیز و برنده، حفره انقباظی باز، پلیسه و بث هستند.

سخن پایانی و شمش آلومینیوم المهدی

خواص شگفت انگیز و کاربردهای زیاد آلومینیوم باعت شده است که استفاده از شمش های آلومینیوم در صنایع مختلف امری مهم و مرسوم شود. شمش آلومینیوم المهدی یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در صنایع مختلف است که توسط شرکت آلومینیوم المهدی تولید می شود. مجموعه پارسیان آلومینیوم آماده است که هر کدام از محصولات آلومینیوم المهدی را به فروش برساند. برای استعلام قیمت پیش از خرید و پرسیدن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما از طریق مجموعه 02133115500 در تماس باشید.

سوالات متداول

از کجا می توان شمش آلومینیوم المهدی را خرید؟

مجموعه پارسیان آلومینیوم برای کمک به تولیدکنندگان و فعالین در عرصه صنعت آماده است که فروش انواع شمش های آلمینیوم را انجام دهد.02133115500 شماره تماس ما برای ارائه مشاور در این زمینه است.

شمش المهدی در چه وزن هایی تولید می شود؟

شمش 100 پوندی و شمش50 پوندی.

به چه طریق می توان از قیمت شمش الومینیوم مطلع شد؟

02133115500 شماره تماس مجموعه پارسیان آلومینیوم است. کارشناسان ما آماده هستند که قیمت لحظه ای این محصول را به شما اطلاع دهند.

آیا مجموعه پارسیان آلومینیوم، شمش المهدی را می فروشد؟

بله تمامی محصولات شرکت المهدی توسط مجموعه پارسیان به فروش می رسد. برای استعلام موجودی محصولات مورد نظر خود تماس بگیرد. 02133115500

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که