قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

شمش آلومینیوم 99.7 

شمش آلومینیوم 99.7
فهرست مطالب

خرید شمش آلومینیوم 99.7

پارسیان آلومینیوم از جمله شرکت های فعال و معتبر در زمینه پخش و فروش انواع ورق آلومینیوم و شمش آلومینیوم 99.7 است. اگر قصد خرید این محصولات را دارید با شماره 02133115500 تماس گرفته و از قیمت محصولات مورد نظر خود، پیش از خرید و به صورت لحظه ای خبردار شوید. همان طور که می دانید، آلومینیوم یکی از پرمصرف ترین آلیاژها پس از آهن، در صنایع گوناگون است. دلیل محبوبیت این فلز پرکاربرد را باید در خواص بی نظیر آن جستجو نمود. فراوانی، قابلیت بازیافت، سبکی، قابلیت شکل پذیری راحت، رسانای گرما و جریان الکتریکی و … تنها برخی از خواص این آلیاژ مهم هستند. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا در این مورد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

شمش آلومینیوم 99.7

این شمش به مقداری از آلومینیوم اشاره دارد که در آن خلوص آلومینیوم 99.7 درصد است. شمش آلومینیوم با خلوص 99.7 درصد برای استفاده در صنایعی که نیاز به آلومینیوم با خلوص بالا دارند، مناسب است. این آلیاژ از آلومینیوم به دست می‌آید و در فرآیندهایی مانند الکترولیز و ریخته‌گری تولید می‌شود. خلوص بالای آلومینیوم در شمش 99.7 باعث می‌شود که دارای خواص مکانیکی، خوردگی و الکتریکی بسیار خوبی باشد.

استفاده‌های شایع شمش آلومینیوم 99.7 شامل صنایع خودروسازی، صنعت هوا و فضا، ساختمان‌سازی، صنایع الکترونیکی، بسته‌بندی و … می‌شود. این آلومینیوم قابلیت بازیافت و تبدیل مجدد به فلز آلومینیوم را نیز دارد، که این ویژگی آن را به یکی از مواد بازیافت‌پذیر محبوب در صنایع تبدیل کرده است.

 

<yoastmark class=

نحوه تولید شمش 99.7

شمش آلومینیوم به صورت خالص از مواد معدنی استخراج نمی‌شود. بلکه از فلز آلومینیوم اولیه به دست می‌آید. فرآیند تولید شمش الومینیوم 99.7 شامل مراحل زیر است:

  1. استخراج بوکسیت: ابتدا از معادن مختلف، بوکسیت (Bauxite) که منبع اصلی تولید الومینیوم است، استخراج می‌شود. بوکسیت به صورت معدنی در زمین وجود دارد و شامل آلومینا (اکسید آلومینیوم)، سیلیکا، اکسید آهن و سایر اجزای معدنی است. سپس این مواد بوسیله ماشین های مخصوص، از معادن به کارخانه ها انتقال داده می شوند.
  2. پالایش بوکسیت: بوکسیت استخراج شده به فرآیند پالایش تحت می‌گذارد. در این فرآیند، بوکسیت به آلومینا پالایش می‌شود. این فرآیند شامل مراحلی مانند سنگ‌زنی، شستشو، تجزیه، فیلتراسیون و کندانساسیون است.
  3. تولید آلومینیوم: آلومینا به عنوان ماده اولیه ورودی به فرآیند الکترولیز می‌شود. در فرآیند الکترولیز، آلومینا در مذاب الکترولیتی حاوی سدیم فلورید (NaF) و آلومینا (Al2O3) قرار می‌گیرد. در این فرآیند، با استفاده از جریان الکتریکی بالا، الکترولیز آلومینا انجام می‌شود و آلومینیوم خالص در قالب توده‌های الکترولیتی (با نام “آنود”) جدا می‌شود.
  4. ریخته‌گری و فرآیندهای بعدی: پس از جدا شدن آلومینیوم از فرآیند الکترولیز، آن به صورت مایع در قالب قوالب ریخته‌گری می‌شود. سپس با استفاده از فرآیندهای تکمیلی نظیر کارخانه‌سازی، نورد، تراشکاری و دیگر فرآیندهای مکانیکی، به شکل و استفاده مورد نظر قرار می‌گیرد.
  5. سپس و در مرحله نهایی، آلومینیوم ها بسته بندی شده و برای رسیدن به صنایع تولیدی مختلف، ارسال می شوند.

این فرآیند‌ها در کلیه صنایع الومینیوم از جمله صنایع خودروسازی، هوا و فضا، بسته‌بندی، ساختمان‌سازی و الکترونیک استفاده می‌شوند. توجه داشته باشید که توضیحات فوق فرآیند عمومی تولید الومینیوم را بررسی کرده‌اند و جزئیات بیشتر در هر مرحله ممکن است وجود داشته باشد.

 

<yoastmark class=

سخن پایانی

شمش 99.7 به مقداری از آلومینیوم اشاره دارد که بسیار خالص بوده و به عبارتی خلوص آن بالا است. در این آلیاژ، آلومینیوم به نسبت 99.7 درصد و از سایر عناصر مقدار بسیار کمی در ترکیب آن وجود دارد.  همان طور که گفتیم شمش 99.7 یکی از پرفروش ترین و مهم ترین آلیاژها در صنعت است. آلومینیوم 99.7 به دلیل خلوص بالا، استحکام مکانیکی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت پردازش آلومینیوم، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در صنعت هوا و فضا، صنعت خودروسازی، ساختمان‌سازی، صنعت بسته‌بندی، الکترونیک و … .

به دلیل نیاز صنعت گران و فعالین در حوزه های مختلف، مجموعه پارسیان اقدام به فروش انواع ورق آلومینیوم و انواع مختلف شمش های آلومینیوم نموده است. 02133115500 شماره ای است که می توانید با آن تماس گرفته و از محصول مورد نظر خود، خرید نمایید. همچنین می توانید پیش از خرید از قیمت لحظه ای مطلع شوید.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم در چه صنایعی به کار برده می شود؟

امروزه تقریبا در تمامی صنایع مانند صنعت ساختمان، صنایع بسته بندی، هوا فضا، صنعت خودرو سازی و ... ، آلومینیوم استفاده می شود. این نوع شمش آلومینیوم معمولاً در تولید و ساخت قطعات فنی دقیق و برخی قطعات اساسی که نیاز به خلوص بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، خلوص بالای آلومینیوم در این آلیاژ، آن را بهبود خواص مکانیکی و مقاومت در برابر خوردگی می‌بخشد.

شماره تماس مجموعه پارسیان آلومینیوم چند است؟

بوسیله شماره 02133115500 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

در شمش آلومینیوم 99.7 چه مقدار آلومینیوم وجود دارد؟

در این محصول به میزان 99.7 درصد آلومینیوم خاص به کار رفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که