قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

شمش آلومینیوم 99.8 

شمش آلومینیوم 99.8
فهرست مطالب

شمش آلومینیوم 99.8

یکی از مشخصه های رشد صنعت در هر کشور، میزان استفاده صنایع مختلف از آلومینیوم است. آلومینیوم فلزی است که به دلیل خلوص بالا و کاربردهای زیاد آن، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شمش آلومینیوم 99.8 از آلومینیوم خالص به دست آمده است. این محصول به تنهایی در صنایع متفاوت به کار برده نمی شود. بلکه هر تولیدکننده با توجه به نیاز خود، آلیاژ مود نظرش را به این شمش اضافه کرده و سپس از آن استفاده می نماید. پارسیان آلومینیوم شرایطی را فراهم آورد که افراد فعال در صنایع مختلف و تولیدکنندگانی که نیاز به این محصول دارند، در کمترین زمان، بتوانند با کیفیت ترین محصول را تهیه نمایند. جهت اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم و شمش آلومینیوم با کارشناسان ما از طریق شماره 02133115500 در تماس باشید. شما می توانید از طریق این شماره از قیمت لحظه ای محصولات مختلف که توسط مجموعه پارسیان عرضه می شود، مطلع شوید.

 

شمش آلومینیوم 99.8
شمش آلومینیوم 99.8

شمش آلومینیوم

در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم که آلومینیوم یکی از مهم ترین آلیاژهایی است که تمامی صنایع به آن نیاز دارند. آلومینیوم یک فلز سفید نیلی رنگ است که بسیار سبک بوده و به صورت فراوان در طبیعت یافت می شود. در جدول تناوبی این فلز با نماد AI و عدد اتمی 13 نشان داده می شود. این آلیاژ یکی از عناصر فراوان و مهم در پوسته زمین بوده و در سنگ، خاک، کانی های مختلف و خاکستر پیدا می شود. مهم ترین منبع تولید این آلیاژ بوکسیت (Bauxite) است. در فرآیند پالایش و استخراج این ماده، آلومینیوم به دست می آید. پس از استخراج، در طی فرآیند الکترولیز و ریخته گری محصول نهایی، به دست می آید. این آلیاژ بی نظیر به دلیل ویژگی های منحصر به فردش در بسیاری از صنایع استفاده می شود. مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت انعطاف پذیری، قابلیت بازیافت بالا، هادی جریان الکتریسیته و گرما و… برخی از ویژگی های آلومینیوم هستند. صنعت خودروسازی، هوا فضا، بسته بندی، ساختمان سازی، ظروف آشپزخانه، ابزارهای برقی، قطعات صنعتی و… برخی از صنایعی هستند که از آلومینیوم استفاده می کنند.

به صورت کلی شمش آلومینیوم به سه دسته متفاوت تقسیم می شود:

  • شمش آلومینیوم برای ذوب دوباره : این نوع از شمش ها بین 15 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم وزن دارند.
  • شمش آلومینیوم با خلوص بالا :
  • شمش آلیاژ آلومینیوم برای اجزی مختلف :

اما با توجه به شکل و اندازه، شمش های آلومینیوم به چند دسته متفاوت تقسیم می شوند. شمش میله، شمش صفحه، شمش گرد، شمش T شکل و… برخی از انواع متفاوت شمش های آلومینیومی هستند. در بخش بعدی مقاله در مورد شمش آلومینیوم 99.8 صحبت خواهیم کرد.

ویژگی ها و خواص شمش‌ آلومینیوم 99.8

شمش آلومینیوم 99.8 یک نوع آلیاژ آلومینیومی است. این آلیاژ شامل 99.8 درصد آلومینیوم خاص است. اما در ساختار آن از آلیاژهای دیگری مانند سیلیسیم و آهن به کار رفته است. این آلیاژ دارای ویژگی‌ها و خواص زیر است:

  1. سبکی: آلومینیوم به علت دانسیته پایین خود از جمله فلزات سبک محسوب می شود. این ویژگی آلومینیوم، آن را برای بسیاری از صنایع، مانند صنایع هوا فضا، خودروسازی و بسته‌بندی مناسب کرده است.
  2. مقاومت در برابر خوردگی: آلیاژ آلومینیوم به صورت طبیعی با اکسیژن هوا واکنش نمی‌دهد. در مجاورت هوا لایه نازکی از اکسید آلومینیوم بر روی سطح آن تشکیل می‌دهد. این فرآیند باعث می شود که از خوردگی و زنگ زدگی محافظت می شود. این ویژگی آلومینیوم را برای استفاده در محیط‌های خارجی مناسب کرده است.
  3. راندمان بالای حرارتی: آلومینیوم دارای راندمان بسیار بالای حرارتی است. به عنوان نمونه، در صنایع خودروسازی، استفاده از قطعات آلومینیومی می‌تواند وزن خودرو را کاهش داده و به بهبود کارایی سوخت کمک کند.
  4. قابلیت انعطاف‌پذیری و پردازش: آلومینیوم به راحتی قابل شکل‌دهی و پردازش است. می‌توان آن را به شکل‌ها و ابعاد مختلف درآورد. همچنین می توان با سایر مواد مخلوط نمود. این ویژگی آن را برای استفاده در صنایع مختلف ایده‌آل می‌سازد.
  5. خواص الکتریکی و حرارتی: آلومینیوم خواص الکتریکی و حرارتی مطلوبی دارد. این ویژگی‌ها آن را برای استفاده در صنایع الکترونیکی، سیستم‌های خنک‌کننده و منابع نوری مناسب می‌سازد.
  6. بازیافت‌پذیری: آلومینیوم قابلیت بازیافت بالایی دارد. بنابراین می‌توان آن را به صورت مداوم بازیافت کرد و مصرف انرژی مورد نیاز برای تولید آن را کاهش داد.

مهمترین کاربردهای شمش آلومینیوم 99.8 شامل صنایع خودروسازی، هوا و فضا، بسته‌بندی، ساختمان‌سازی، الکترونیک، ورق‌های آلومینیومی و قطعات صنعتی است.

 

شمش آلومینیوم 99.8
شمش آلومینیوم 99.8

سخن پایانی و شمش آلومینیوم 99.8

شمش آلومینیوم 99.8 یکی از انواع مختلف شمش آلومینیوم است که در صنایع مختلف استفاده می شود. این محصول به تنهایی قابل استفاده نیست. برای استفاده از این آلیاژ، شمش 99.8 باید با آلیاژهای دیگر مخلوط شود. پارسیان آلومینیوم یکی از مراکز معتبر و فعال در زمینه پخش انواع ورق آلومینیوم و شمش آلومینیوم است. بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان معتبر از این مجموعه، مواد اولیه مورد نیاز خود را تهیه می نمایند. اگر شما قصد خرید مواد اولیه فلزی دارید با ما تماس بگیرد. شما می توانید قیمت لحظه ای را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

سوالات متداول

آیا مجموعه پارسیان آلومینیوم، شمش آلومینیوم 99.8 را می فروشد؟

بله. این مجموعه انواع مختلف ورق آلومینیومی و شمش آلومینیوم را به فروش می رساند.

راه های ارتباطی با مجموعه چیست؟

شماره 02133115500 راه ارتباطی شما با کارشناسان مجموعه پارسیان آلومینیوم است.

قیمت شمش الومینیوم 99.8 چقدر است؟

قیمت شمش و ورق آلومینیوم با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد و در هر روز متفاوت است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 02133115500

شمش آلومینیوم 99.8 یعنی چه؟

آلومینیوم 99.8 آلیاژی است که در ساختار آن 99.8 درصد آلومینیوم وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که