قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

فویل ضخیم آلومینیوم

فویل ضخیم آلومینیوم
فهرست مطالب

قیمت فویل آلومینیوم ضخیم

فویل آلومینیوم در ضخامت ها، عرض و طول های مختلفی وجود دارند. تولیدکنندگان اغلب عرض و طول رول فویل را به راحتی پیدا می کنند، اما معمولا ضخامت فویل در کنار دو معیار قبلی ذکر نمی شود. اکثر سازندگان از اصطلاحاتی مانند فویل آلومینیوم ضخیم استاندارد یا فویل محکم برای توصیف ضخامت فویل استفاده می کنند.

پارسیان آلومینیوم با چندین سال سابقه در زمینه عرضه انواع محصولات مختلف آلومینیوم، آماده ارائه خدمات به شما صنعتگران محترم می باشد. برای اطلاع از فویل آلومینیوم کیلویی ، فویل آلومینیوم متری ، فویل آلومینیوم صنعتی ، فویل آلومینیوم نازک با شماره 02133115500 تماس بگیرید.

<yoastmark class=

فویل ضخیم آلومینیوم

 فویل ضخیم آلومینیومی یکی از پرکاربردترین اقلام خانگی و صنعتی است. این محصول آلومینیومی از ورقه نازک آلومینیوم ساخته شده است که به شکل یک ورق بزرگ و مسطح در آمده است. ضخامت متوسط ​​ورق فویل آلومینیومی می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، بیشتر ورق های فویل صنعتی بین (0.15 میلی متر) و (1.83 میلی متر) ضخامت دارند. چند عامل مانند روش تولید و دلیل استفاده، بر ضخامت فویل آلومینیوم تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، ورق های ضخیم تر فویل آلومینیومی اغلب برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند، زیرا مانع بهتری در برابر اکسیژن و رطوبت می شوند که می تواند به تازه نگه داشتن غذا برای مدت طولانی تری کمک کند.

برعکس، ورقه‌های نازک‌تر آلومینیوم برای مقاصدی به کار می روند که نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتری می باشد. فویل الومینیوم با ضخامت های مختلف، هم برای آشپزهای خانگی و هم برای آشپزهای حرفه ای مهم است. فویل آلومینیومی معمولاً بین 0.01 تا 0.1 میلی متر ضخامت دارد. ضخامت آن تقریباً به اندازه یک ورق کاغذ یا کارت اعتباری است.

فویل الومینیومی استاندارد

این نوع فویل آلومینیومی است که در اکثر آشپزخانه ها پیدا می شود. معمولاً بین 005/0 تا 009/0 اینچ ضخامت دارد. فویل الومینیومی استاندارد برای پوشش ورقه های پخت، بسته بندی مواد غذایی برای نگهداری و ساخت بسته هایی برای پخت و پز در فر بسیار عالی است. اکثر رول های فویل الومینیومی استاندارد، همان رول های اقتصادی برای مصارف تجاری و خانگی هستند. رول خانگی استاندارد، اغلب بین 75 فوت تا 250 فوت طول دارد و در عرض های مختلف ارائه می شود. اکثر رول های فویل با برچسب “وظیفه استاندارد” بین 0004/0 تا 0007/0 ضخامت دارند. ضخامت استاندارد و مناسب نیم میلی متر می باشد.

برخی از کاربران فویل انعطاف پذیر نازک را برای انواع مصارف خانگی و نیازهای تجاری ترجیح می دهند. اغلب فویل‌های استاندارد یا اقتصادی معمولاً بسیار مقرون به صرفه‌تر از فویل‌های کار سنگین یا اضافی هستند. برخی از کاربران فویل های استاندارد را به دلیل پاره شدن و سوختن آسان هنگام پخت ترجیح نمی دهند. در بخش بعدی مقاله در مورد فویل ضخیم آلومینیوم صحبت خواهیم کرد.

تفاوت فویل ضخیم آلومینیوم و فویل فوق ضخیم

فویل الومینیومی ضخیم ، از فویل استاندارد ضخامت بیشتری دارد. این محصول برای کارهایی که به دوام بیشتری نیاز دارند، مناسب‌تر است. ضخامت فویل ضخیم معمولاً بین 0.011 تا 0.016 اینچ می باشد. فویل های ضخیم برای پوشاندن کاسه ها، برشته کردن گوشت ها و تهیه بسته های گریل عالی است.  

فویل الومینیومی بسیار ضخیم ، از فویل‌های سنگین ضخیم‌تر هستند. این محصولات برای کارهایی که به حداکثر استحکام و دوام بالایی نیاز دارند، مناسب می باشند.  ضخامت آن معمولاً بین 0.017 تا 0.024 اینچ است. این محصول برای محافظت از غذاها در برابر دمای انجماد و پوشاندن ظروف در طول روش های پخت با حرارت بسیار بالا مانند کباب کردن یا کباب کردن عالی است.

 

<yoastmark class=

 

 فویل الومینیوم در کجا استفاده می شود

فویل آلومینیومی علاوه بر استفاده در آشپزخانه، کاربردهای دیگری نیز دارد .عایق بندی کابل ها و لوله های برق یکی از صنایعی است که از این محصول به صورت گسترده استفاده می کند. زیرا آلومینیوم، آلیاژ مناسبی برای عبور جریان الکتریکی می باشد. همان گونه که می دانید این محصول به ندرت با مواد غذایی مختلف واکنش شیمیایی نشان می دهد. بنابراین صنایع غذایی از آلومینیوم برای بسته بندی استفاده می کنند. در کف سینی های فر نیز آلومینیوم به کار می رود. زیرا آلومینیوم به سرعت انرژی گرمایی را عبور می دهد.

این آلیاژ ظاهری زیبا و براق داشته و قابلیت رنگ آمیزی با رنگ های متفاوت را دارد. همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالا، به راحتی به اشکال مختلف در می آید. بنابراین در ساخت صنایع دستی مانند لامپ و جواهرات، بسته بندی هدایا و ساخت مجسمه نیز کاربرد فراوانی دارد. ورق های آلومینیوم سبک بوده و به راحتی جابجا می شوند. بنابراین می توان برای محافظت از سطوح هنگام رنگ آمیزی یا لحیم کاری نیز از آلومینیوم استفاده کرد. در بخش بعدی در مورد نحوه اندازه گیری ضخامت فویل ضخامت الومینیومی توضیح خواهیم داد.

نحوه اندازه گیری ضخامت فویل آلومینیوم

 ساده ترین راه برای اندازه گیری ضخامت فویل آلومینیومی با میکرومتر است. یک میکرومتر برای اندازه گیری های دقیق کوچک بسیار مناسباست. میکرومترهای مختلفی در بازار پیدا می شوند. بهترین روش برای اندازه گیری ضخامت فویل، استفاده یک میکرومتر خارجی است که از یک سیستم اینچی استفاده می کند.بنابراین همه خریدان و مشتریان به راحتی می توانند ضخامت انواع فویل ها مثل فویل ضخیم آلومینیوم را با استفاده از میکرومتر اندازه گیری کنند.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، فویل آلومینیومی در ضخامت های مختلفی تولید می شود. نوع کاربرد، ضخامت فویل را تعیین می کند. اما، بیشتر ورق های آلومینیومی خانگی بین 0.006 اینچ (0.15 میلی متر) ضخامت دارند.

پارسیان آلومینیوم تمام محصولات آلومینیومی مانند فویل ضخیم آلومینیم ، ورق آلومینیوم را به صورت آنلاین و حضوری، به فروش می رساند. کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده یا جزئی، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، از طریق تلفن و یا آنلاین سفارش دهند. جهت استعلام قیمت با شماره 02133115500 در تماس باشید.

سوالات متداول

فویل آلومینیوم ضخیم چه مقدار ضخامت دارد؟

ضخامت فویل ضخیم معمولاً بین 0.011 تا 0.016 اینچ است.

فویل ضخیم آلومینیوم چه کاربردی دارد؟

این آلیاژ در صنایعی مانند بسته بندی مواد غذایی، کابل های برق، ساخت وسایل آشپزخانه و ... استفاده می شود.

آیا پارسیان آلومینیوم فویل آلومینیوم می فروشد؟

بله. پارسیان آلومینیوم تمامی محصولات آلومینیومی را به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود با شماره 02133115500 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که