قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم براق

ورق آلومینیوم براق
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم براق

ورق آلومینیومی براق که با نام های ورق آلومینیوم پیش صیقلی ، ورق یا کویل آلومینیوم آینه شناخته می‌شود، به طور گسترده در صنعت روشنایی، به عنوان رفلکتورهای روشنایی، صنایع آرایشی، مواد پوشش ساختمان و دکوراسیون اتاق، سقف آلومینیوم، تخته دیواری، پانل کابینت و…  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید ورق آلومینیوم براق زمانی انجام می شود که مواد آلومینیوم تحت فشار بالا فشرده و نورد شوند. ورق های آلومینیوم براق به طور کلی سبک وزن هستند اما همچنین دارای استحکام کافی برای کاربرد در کاربردهای صنعتی متعدد هستند. ورق آلومینیوم براق فوق العاده همه کاره است و ساخت آن آسان است و آن را در میان محبوب ترین ورق های فلزی موجود در بازار قرار می دهد.پوشش های مختلف و تکمیل سطوح نیز برای ورق آلومینیوم براق موجود است.

مزایای ورق آلومینیوم براق چیست؟

ورق آلومینیوم براق نوعی ورق فلزی بسیار متنوع است که ممکن است در کاربردها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. دارای خواص شیمیایی و ساختاری است که آن را در میان سایر گزینه های ورق فلزی بسیار مطلوب و مفید می کند.

قبل از خرید ورق آلومینیوم براق ، مهم است که ویژگی های مهمی که این فلز را مشخص می کند، بدانید. برخی از مهم ترین مزایای ورق آلومینیوم براق به شرح زیر است:

سبک وزن

وزن ورق آلومینیوم حدود 1/3 ورق فولادی است که آن را به یکی از سبک ترین ورق های فلزی موجود در بازار تبدیل می کند. این کار ورق را آسان می‌کند و همچنین به کاهش وزن سازه‌ها کمک می‌کند که این امر از نظر هزینه مهم است.

 مقاومت در برابر خوردگی

خوردگی یک مشکل در بسیاری از محیط ها و تنظیمات صنعتی است. آلومینیوم از جمله موادی است که به راحتی خورده نمی شود. برای ایجاد خوردگی در ورق آلومینیومی که برخی از آلیاژها دارای مقاومت خورندگی بیشتری نسبت به سایر آلیاژها هستند، به نیروهای خورنده تهاجمی استثنایی نیاز است.

 استحکام – قدرت

اگرچه ورق آلومینیوم سبک وزن است، اما در عین حال بسیار قوی است. به دلیل استحکام، همراه با ویژگی سبک وزن آن، در کاربردهای مختلف صنعتی بسیار مفید است. این یک شکل بادوام و مقرون به صرفه برای کنترل نیروها و تنش های تولید شده در تعدادی از کاربردهای سازه ای است.

مزایای ورق آلومینیوم براق: شکل پذیری

نقطه ذوب کنجاله مزایای ورق الومینیوم براق نسبتا پایین است. در نتیجه، زمانی که آن را تحت یک سطح معین از گرما قرار می دهیم، می توان آن را به راحتی به اشکال مختلف درآورد.

 قابل استفاده برای برنامه های حساس

ورق فلزی آلومینیومی برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی و شیمیایی ایده آل است. با بسیاری از مواد دیگر به راحتی واکنش نشان نمی دهد و بنابراین نگرانی برای تأثیر منفی ورق آلومینیوم روی غذا وجود ندارد.

انعکاس

ورق الومینیوم به دلیل قابلیت بازتابش برای کاربردهای روشنایی ایده آل است، به این معنی که نور و گرما را از سطح خود منعکس می کند.

 نسوز

هنگامی که ورق های آلومینیومی در معرض آتش قرار می گیرند، در برابر سوختن مقاوم هستند و تنها یک لایه نازک از ورق فلز تحت تأثیر قرار می گیرد. همچنین وقتی ورق آلومینیوم در معرض حرارت شدید قرار می گیرد، گاز سمی منتشر نمی کند.

 قابل بازیافت

مزایای ورق آلومینیوم نیز قابل بازیافت است – این یکی از ویژگی های ورق آلومینیوم براق است که بیشتر شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از فلزات آلومینیومی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، بازیافت شده اند.

ارائه شده در ضخامت چندگانه

شما می‌توانید ورق‌های آلومینیومی را در ضخامت‌ها ، اندازه‌های و انواع مختلف انتخاب کنید زیرا در ابعاد مختلف عرضه می‌شود مانند:کویل آلومینیوم، آنادایز آلومینیوم و …

قیمت مقرون به صرفه

حتی اگر ورق فلزی آلومینیوم طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهد، در مقایسه با بسیاری از گزینه های فلزی دیگر بسیار گران نیست. با این حال، مقرون به صرفه بودن آن از کیفیت و سودمندی آن برای طیف گسترده ای از برنامه ها نمی کاهد. ورق آلومینیوم براق به سادگی انتخاب ایده آلی برای بسیاری از شرکت هایی است که به دنبال فلزی سبک وزن، در عین حال قوی و انعطاف پذیر هستند.

ورق آلومینیوم براق
ورق آلومینیوم براق

قابل استفاده برای طیف وسیعی از مصارف صنعتی

در بسیاری از مواقع استفاده از ورق آلومینیوم بر اساس ضخامت فلز انتخاب شده خواهد بود. برنامه های کاربردی در مقیاس کوچک تمایل به استفاده از ورق های نازک تر از آلومینیوم دارند. اینجاست که موضوع گیج ورق اهمیت پیدا می کند. گیج ورق فلز به شما این امکان را می دهد که از ضخامت آن مطلع شوید و اینکه آیا برای کاربرد شما ایده آل است یا خیر.

صنعت ساخت و ساز : در صنایع ساخت و ساز در زمینه های مختلفی از ورق های آلومینیومی به طور گسترده استفاده می شود. برای مثال در ساخت سقف ها , دیوارها,  بالکن ها, نرده ها,  درب ها و پنجره ها در پروژه های ساختمانی از انواع ورق های آلومینیوم به خصوص ورق‌های براق آلومینیوم استفاده می شود.

صنعت هوافضا : در تولید بلبرینگ‌ها , بال‌ها , توربین های موتور , درها و حتی بدنه هواپیماها از این ورق های آلومینیومی استفاده می شود.علت استفاده این محصولات در این صنعت چگالی بسیار کم فلز آلومینیوم و در نتیجه کم وزن شدن قطعات تولیدی و دیگری مقاومت بالای این ورق ها در برابر خوردگی می باشد.ورق های الومینیومی حدود 80 الی 85 درصد از وزن کل هواپیما را در بر گرفته اند .

صنایع دریایی : به دلیل ویژگی بارز  مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی ورق های ساخته شده از جنس الومینیوم از آن ها در ساخت بدنه های کشتی های حمل بار و مسافر , ساخت اتاق روی عرشه , بخش هایی از اسکله و پایه های پل های روی آب استفاده می شود.

صنایع نظامی : به دلیل جوش پذیری عالی ورق های الومینیومی از آن ها در ساخت بدنه قایق های اژدر و صنایع نظامی استفاده می شود.

ورق آلومینیوم براق به عنوان یک فلز بسیار همه کاره در طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع متعدد استفاده می شود. کاربردهایی که این شکل از آلومینیوم برای آنها اعمال می شود از کوچک و حساس تا مقیاس بزرگ را شامل می شود.

به عنوان فلزی که در بسیاری از صنایع مفید است، می توانید این فلز را تقریباً در همه جا پیدا کنید. معمولا برای ظروف پخت و پز و برای بسته بندی در صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. ورق آلومینیوم نیز اغلب برای بدنه و قاب وسایل نقلیه موتوری استفاده می شود. این ورق فلزی همچنین اغلب در صنعت ساختمان و ساخت و ساز برای مواردی که شامل سایدینگ، زهکشی و موارد دیگر است استفاده می شود.

ورق فلزی آلومینیومی نیز برای تولید پلاک های فلزی و سایر موارد مشابه ایده آل است. ورق های آلومینیومی اغلب برای ساخت پلاک وسایل نقلیه موتوری استفاده می شوند، زیرا با هزینه مناسب در دسترس هستند و مقاوم در برابر خوردگی، سبک وزن هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

برای اطلاع از اینکه چگونه تیم ما در پارسیان آلومینیوم می تواند ورق آلومینیوم مورد نیاز شما برای برنامه های کاربردی شما را تامین کند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

ویژگی های ورق آلومینیوم براق چیست؟

فضاهای داخلی را با درخشندگی دگرگون می‌کند، نصب آسان، سازگار با محیط زیست، لایه محافظ با مقاومت خوب در برابر فرسایش غیر قابل نفوذ است.

چگونه درخشش آلومینیوم را حفظ کنیم؟

می توانید از درزگیر، موم یا فرآیند آندایزینگ برای محافظت از درخشش فلز آلومینیوم خود استفاده کنید.

ورق آلومینیوم براق دارای چه بازتابی می‌باشد؟

ورق آلومینیوم براق معمولا دارای بازتاب 86٪ است.

5/5 - (3 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

6 پاسخ

    1. سلام احمد عزیز
      با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار قیمت های روز باهم متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

    1. سلام علی عزیز
      بله امکان خرید عمده ورق آلومینیوم کامپوزیت در مجموعه پارسیان آلومینیوم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

    1. سلام پویا عزیز
      بسته به میزان سفارشات بازه ی ارسالی متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیش تر در مورد نحوه و زمان ارسال می توانید با مجموعه پارسیان آلومینیوم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به