قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم روکش دار

ورق آلومینیوم روکش دار
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم روکش دار

امروزه در صنعت های مختلف از جمله ساخت و ساز بناها و ساخت تابلوها و بنرهای تبلیغاتی ورقه های فلزی کاربرد گسترده ایی دارند. در میان ورقه های فلزی، ورق آلومینیوم روکش دار یکی از پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین ورق های فلزی به شمار می آید.

ورق آلومینیوم یکی از فراورده های فلز آلومینیوم است که اکثر ویژگی های فلز آلومینیوم را از جمله مقاومت بالا در عین سبک بودن را به ارث برده است و همچنین یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ورق آلومینیومی قابلیت بازیافت آن است و همین امر تاثیر چشم گیری بر روی طبیعت خواهد داشت.

لازم به ذکر است که ورقه های آلومینیوم بطور خالص از از آلومینیوم ساخته نشده اند بلکه در فرایند ساخت آنها از ترکیب فلز های دیگر همانند مس، منگنز و منیزیم نیز استفاده به همراه سایر ترکیبات آلیاژی استفاده میشود.

برای تهیه و خرید ورق آلومینیوم به صورت عمده و اطلاع از به روزترین لیست قیمت های ارائه شده برای ورق آلومینیوم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

0213394380 ، 02133972293 ، 02156715210 ،02133115500

 

ورق آلومینیوم روکش دار
ورق آلومینیوم روکش دار

ویژگی های ورق آلومینیوم

همانطور که گفته شد تمامی فراورده های آلومینیوم اکثر خواص فلز آلومینیوم را به ارث برده اند که ورق آلومینیومی هم از این قضیه مستثنا نیست، در ادامه به برخی از مزایا و ویژگی های ورق آلومینیومی خواهیم پرداخت:

مقاومت بالا در عین وزن پایین:

ورق آلومینیومی دارای وزن بسیار سبک میباشد و همین باعث شده در صنایع تابلو سازی، ساخت بدنه هواپیما و ساخت سقف های کاذب از آن استفاده شود و این مورد کاملا مشهود است که این وزن سبک باعث افت مقاومت آن نشده و ورقه های آلومینیومی با وجود این ویژگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

قابلیت بازیافت:

ورقه های آلومینیومی را می توان به صورت مدوام بازیافت نمود و مجدد از آن استفاده کرد. همین ویژگی ورق آلومینیوم علاوه بر اینکه باعث کمک بسیار زیادی به حفظ محیط زیست می کند بلکه در کاهش میزان هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی:

مقاوم بودن در برابر خوردگی و زنگ زدگی از جمله ویژگی ورق آلومینیوم است که باعث مورد استفاده قرار گرفتن در هر مکانی به ویژه مکان های مرطوب میشود. میتوان گفت بدلیل همین ویژگی از ورق آلومینیوم در ساخت تابلو های تبلیغاتی و ساخت بدنه هواپیما استفاده می شود زیرا در برابر تغییرات آب و هوایی و  رطوبت تغییر شکل و رنگ نمی دهد.

همچنین درخشان بودن، نقطه ذوب بالا، رسانایی گرمایی و رسانایی الکتریکی از جمله مزایا ورق آلومینیومی است که می توان به آن اشاره کرد.

انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم ساده:

ورق آلومینیوم یکی از پرکاربرد ترین فراورده های فلز آلومینیوم است. در فرایند تولید ورق آلومینیوم ساده، ورق آلومینیوم ساده در اثر ذوب شمس های فولاد در دمای بالا تولید می شود سپس بر روی رول های بزرگ حالت دهی و به صورت رولی وارد بازار می شوند.

ورق آلومینیوم روکش دار:

همانطور که گفته شد علاوه بر ساخت و ساز از ورق آلومینیوم در ساخت تابلو های تبلیغاتی، ساخت نما ساختمان و ساخت سقف های کاذب استفاده می شود که باعث زیبایی بخشیدن به محلی که مورد استفاده قرار گرفته اند می شوند.

برای زیباسازی این ورق های آلومینیومی آنها را با روکش های مختلفی به طوری که باعث تغییر در ویژگی های آن نشود می پوشانند و به محصول نهایی ورق آلومینیوم روکش دار گفته می شود.

برای اطلاع از قیمت ورق آلومینویم روکش دار و خرید آن با ما در تماس باشید:0213394380 ، 02133972293 ، 02156715210 ،02133115500

روکش استفاده شده بر روی ورق آلومینیومی روکش دار علاوه بر اینکه باعث زیبایی بخشیدن به آن می شود باعث حفاظت از آن در برابر تغییرات آب و هوایی، ضربه و رعد برق نیز می شود مانند ورق کامپوزیت آلومینیوم که در ادامه به بررسی دقیق هر یک از این ویژگی ها می پردازیم.

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی:

این ویژگی ورق آلومینیومی روکش دار باعث می شود تا ظاهر آب در اثر سرد و گرم شدن هوا و رطوبت در اثر بارش های مختلف تغییر نکند. همچنین از ظاهر ورق آلومینیومی در برابر باد و گرد و خاک نیز محافظت می کند.

مقاومت در برابر ضربه:

پوشش ورق آلومینیومی روکش دار، تمام سطح ورق آلومینیوم را پوشش می دهد جنس این پوشش بسیار سخت بود و همین باعث میشود ورق آلومینیوم در برابر ضربه محافظت شود.

محافظ رعد و برق:

از آنجایی که ورق آلومینیوم همانند فلز آلومینیوم رسانا جریان برق است در صورت اصابت رعد و برق ممکن است خطراتی رخ دهد و باعث تغییر شکل ورق آلومینیومی شود. روکش ورق آلومینیومی روکش دار باعث هدایت جریان الکتریکی به وجود آمده به سمت زمین می شود.

برای خرید ورق آلومینیوم روکش دار به صورت عمده با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت ورق آلومینویم روکش دار:

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی  قیمت ورق آلومینیوم روکش دار، قیمت روز آلومینیوم بر حسب کیلوگرم است. سایر موارد تاثیرگذار بر روی قیمت ورق آلومینیوم روکش دار بستگی به حجم تهیه شده آن و میزان فلز ها و ترکیب های آلیاژی بکار رفته در آن دراد.

برای اطلاع از جدید ترین لیست ارائه شده در رابطه با ورق آلومینیوم روکش دار و نحوه تهیه آن ها با ما تماس حاصل فرمایید:

0213394380 ، 02133972293 ، 02156715210 ،02133115500

5/5 - (1 امتیاز)

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق 1050 پارس آلومینیوم

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که