قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق 1050 پارس آلومینیوم

ورق-1050-پارس-آلومینیوم
فهرست مطالب

یکی از انواع محصولات آلیاژی پرکاربرد در انواع صنایع ورق آلومینیوم 1050 می باشد و از قطعات فلزی که در شرکت ما تولید می شود ورق 1050 پارس آلومینیوم است. این ورق آلومینیوم 1050 هم بصورت آجدارد و هم به صورت ساده تولید می شود.

این ورقه های آلومینیومی از دسته محصولات فولادی به حساب می آیند که وزن سبک و مقاومت و استحکام بالایی دارند. برای تهیه ورق آلومینیوم 1050 پارس به صورت عمده و تکی و استعلام قیمت ورق آلومینیوم با پارسیان آلومینیوم تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۵۶۷۱۵۲۱۰ – ۰۲۱۳۳۹۴۳۸۷۰

ویژگی ورق 1050 پارس آلومینیوم

در نام گذاری آلیاژ ها سری 1000 رقم های آخر نشان دهنده خلوص آلیاژ است، بنابراین ورق آلومینیوم 1050 دارای خلوص 99.5 درصدی می باشد و تقریبا خالص محسوب می شود.  این آلیاژ با نام های AA1050A ، S1B و A91050 نیز شناخته می شود.

زمانی که این آلیاژ در معرض هوا قرار می گیرد به سرعت یک لایه اکسید آلومینیوم روی آن را می پوشاند. این لایه مشابه یک پوشش، مانع خوردگی می‌گردد و در اکثر محیط‌ها نسبتا پایدار است و اگر هم این لایه کنده شود دوباره تشکیل می شود.

ورق 1050 پارس آلومینیوم به دلیل نداشتن آلیاژهای زیاد استحکام بالایی ندارند، استحکام تسلیم آن تنها در حدود 85MPa است. این آلیاژ جزو سری آلیاژهای عملیات حرارتی ناپذیر محسوب می شود و استحکام بخشی آن از طریق عملیات کرنش سختی انجام می شود.

قابلیت شکل پذیری خوب، هدایت الکتریکی و حرارتی بالا، ظاهر زیبا و قابلیت جوش پذیری بالا از دیگر ویژگی های ورق آلومینیوم 1050 می باشد.

همانطور که گفته شد به علت نداشتن عناصر آلیاژی، خواص مکانیکی این محصول پایین است. همچنین قابلیت ماشین کاری بسیار پایینی نیز دارد.

ویژگی-ورق-1050-پارس-آلومینیوم

ورق آلومینیوم 1050 آجدار

یکی از انواع این محصول، ورق آلومینیوم 1050 آجدار می باشد، به دلیل داشتن سطح ناهموار و برآمدگی هایی که روی این ورق است با نام آجدار شهرت دارد. آج ها باعث می شودند تا اصطکاک ایجاد شده و در برخی کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

شرکت پارسیان آلومینیوم از تامین کننده ها اصلی ورق آلومینیوم 1050 آجدار می باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت ورق آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

مهمترین ویژگی‌ های این ورق وزن سبک، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت شکل‌پذیری و شکل آج مختلف که به تناسب کاربردهای آن طراحی می‌گردند، می باشد. این ورق‌ها از طریق فرآیند نورد گرم به تولید می شوند که شامل مراحلی مثل ذوب، پوسته‌زدایی، نورد گرم، و در آخر آج‌زنی است.

ورق-آلومینیوم-1050-آجدار

ورق آلومینیوم 1050 ساده

این ورق برخلاف ورق آلومینیوم آجدار سطح صاف و شفافی دارند و می توان از آن در صنایع بسته بندی و تولید ظروف نیز استفاده کرد. همچینین در ساخت وسایل تزئینی و تولید مبلمان نیز بطور گسترده استفاده می شود.

کاربرد ورق آلومینیوم 1050

از این ورق آلومینیوم در انواع صنایع بخصوص صنعت هایی که مربوط به قطعه سازی و ابزار سازی می شوند کاربرد فراوانی دارند، از جمله کارخانه هایی که از این محصول آلومینیومی استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نفت، گاز
  • پتروشیمی
  • کشتی سازی
  • خودرو سازی
  • ساختمان سازی

از کاربردهایی که ورق 1050 پارس آلومینیوم دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل‌های خورشیدی
  • وسایل آشپزخانه
  • صنایع غذایی و شیمیایی
  • ایزولاسیون
  • ساخت دیگ بخار
  • مبدل‌های حرارتی

 

خرید ورق 1050 پارس آلومینیوم

قیمت ورق 1050 آلومینیوم باتوجه به عواملی مانند افزایش قیمت دلار و بالاتر رفتن قیمت جهانی فلزات، افزایش پیدا می کند و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. شما می توانید بهترین کیفیت ورق 1050 پارس آلومینیوم را بصورت عمده و تکی برای صنعت خود از پارسیان آلومینیوم خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق-پارس-آلومان

ورق پارس آلومان

کارخانه ورق پارس آلومان کار یکی از تولید کنندگان خوش نام ورق آلومینیوم می باشد. ورق های آلومینیوم پارس آلومان

ورق-آلومینیوم-پارس

ورق آلومینیوم پارس

یکی از پر مصرف ترین قطعات فلزی صنایع، ورق آلومینیوم می باشد که از آلیاژ فولاد تهیه می شود. ورق

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که