قیمت ورق آلومینیوم

مشاوره و استعلام لحظه ای قیمت

ورق آلومینیوم کابینت

ورق آلومینیوم کابینت
فهرست مطالب

ورق آلومینیوم کابینت

دکوراسیون آشپزخانه ها در گذشته اغلب با کابینت های فلزی طراحی و شکل گرفته بود. به طوری که می توان گفت از ورق الومینیوم برای تولید کابینت و یا انواع قفسه ها استفاده می شد.اما با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی و صد البته تنوع سلیقه, مردم کابینت های از جنس MDF را به دکوراسیون های با کابینت های فلزی ترجیح دادند. در حال حاضر از ورق آلومینیوم کابینت برای تولید کابینت های صنعتی به خصوص کابینت های آشپزخانه رستوران ها به دلیل مقاومت بالای آن ها در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن در شرایط جوی مختلف استفاده می شود.

ورق آلومینیوم کابینت که برای ساخت کابینت استفاده می شود، ماده ای محکم و بادوام است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است، پارسیان آلومینیوم ورق آلومینیوم کابینتی با کیفیت عالی را برای فروش عرضه می کند.

به دلیل مقاومت در برابر محیط های سخت، اغلب برای کابینت های بیرونی یا صنعتی استفاده می شود.  ورق ها معمولاً سبک هستند و به راحتی می توان آنها را برش داد، خم کرد و شکل داد تا با طرح کابینت مورد نظر مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، ورق های آلومینیومی را می توان برای افزایش دوام و بهبود مقاومت آنها در برابر آسیب، پوشش داده یا بهبود بخشید.

ورق های پارسیان آلومینیوم از الومینیوم بادوام و سبک ساخته شده اند و در رنگ های متنوعی برای مطابقت با هر دکوری ارائه می شوند. این ورق ها به راحتی تمیز می شوند، در برابر خوردگی مقاوم هستند و ظاهری براق و زیبا دارند.  برای ظاهری مدرن همین حالا سفارش دهید و از مزایای این نوع ورق های باکیفیت برای کابینت های خود لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این نوع ورق که برای کابینت ها استفاده می شود، معمولاً نوعی آلومینیوم نورد شده است که ضخیم تر و محکم تر از دیگر ورق های معمولی است. همچنین اغلب با یک پوشش محافظ برای بهبود دوام و مقاومت در برابر سایش و پارگی پوشش داده می شود.

علاوه بر این، این ورق های آلومینیومی ممکن است دارای بافت یا الگوی خاصی باشد تا ظاهر خود را بهبود بخشد و جلوه ای تزئینی ایجاد کند. این نوع ورق به طور خاص برای استفاده در کابینت طراحی شده است و اغلب به دلیل دوام، کیفیت و ظاهر جذابش انتخاب می شود.

قیمت ورق آلومینیوم کابینت

به دلیل نواسانات بالای بازار قیمت دقیقی برای این نوع ورق ها نمی توان مشخص کرد، شما می توانید در هر زمان با کارشناسان ما تماس گرفته و قیمت هر نوع ورق آلومینیوم را از ما دریافت کنید.

 

 کابینت آلومینیومی
کابینت آلومینیومی

انواع ورق آلومینیوم کابینت

انواع مختلفی از این نوع ورق های آلومینیومی وجود دارد که عبارتند از:

  • آلیاژ آلومینیوم 5052-H32
  • آلیاژ آلومینیوم 3003-H14
  • آلیاژ آلومینیوم 6061-T6
  • صفحه الماس آلومینیومی
  • صفحه آج آلومینیومی.

استفاده از این نوع ورق های آلومینیوم مزایای زیادی دارد، مثل:

  • سبک و بادوام
  • هدایت حرارتی و الکتریکی خوب
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست
  • همه کاره و سازگار با کاربردهای مختلف
  • هزینه نگهداری کم
  • ظاهری جذاب و قابلیت رنگ آمیزی
  • ساخت و نصب آسان
  • بازتاب حرارتی خوب و بهره وری انرژی
  • غیر مغناطیسی و بدون جرقه

شما می توانید برای داشتن کیفیت عالی و دارا بودن مزایایی که به آن در ورق های آلومینیوم کابینت اشاره کردیم، با شماره ی ۰۲۱۳۳۱۱۵۵۰۰ تماس گرفته و با کارشناسان ما در رابطه با نیاز خود مشورت کنید.

سوالات متداول

ورق آلومینیوم کابینت چیست؟

برای ساختن کابینت استفاده می شود، ماده ای بادوام و محکم است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. و به چون مقاومت زیادی در برابر محیط های سخت دارد، اکثرا برای کابینت های صنعتی یا بیرونی استفاده می شود.

قیمت ورق آلومینیوم کابینت چقدر است؟

چون نواسانات قیمتی بازار زیاد است نمی توان قیمت مشخصی برای این نوع ورق ها تعیین کرد، همواره شما می توانید در هر زمانی که می خواهید با کارشناسان پارسیان آلومینیوم تماس گرفته و قیمت هر نوع ورق آلومینیوم بسته به نیاز خود را از ما دریافت کنید.

مزایای ورق آلومینیوم کابینت چیست؟

این ورق های آلومینیوم مزایای زیادی برای مصرف کنندگانش دارد مثل سبک و بادوام، مقاومت بالا در برابر خوردگی، هزینه نگهداری کم، ساخت و نصب آسان و بازتاب حرارتی خوب و بهره وری انرژی.

به این مطلب امتیاز دهید

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

همه روزه پاسخگوی شما هستیم

اشتراک گذاری این مطلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم

محبوب ترین آلیاژهای آلومینیوم همه کاره آلیاژهای پرکاربرد آلومینیوم : آلومینیوم بدون شک یکی از محبوب ترین فلزات است که

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در لوازم خانگی

آلومینیوم در صنعت لوازم خانگی آلومینیوم جزء فلزات اثربخش و مهم روی زمین است که سومین فلز در دنیا به